Szymon Majewski i męskie skarpety zapraszają na Show

W poniedziałek 4 kwietnia startuje kampania sponsoringowa programu Szymon Majewski Show, przygotowana przez firmę Wola, producenta skarpet. Ten niedoceniany element męskiej garderoby będzie w dowcipny sposób zapraszać widzów na program, jednocześnie pokazując, że skarpety są niezbędne w garderobie zarówno biznesmena, jak i mężczyzny w stylu casual.

„Postanowiliśmy tchnąć życie w skarpetki i pokazać, że mają one swój indywidualny charakter.” – mówi Agnieszka Dembska, Marketing Manager Wola.

Tak powstał pomysł na ożywienie i wystylizowanie dwóch typów skarpet męskich marki Wola: Perfect Man oraz Casual. Billboard sponsorski, na którym z uroczym uśmiechem i radosnym spojrzeniem skarpetka zaprasza na program, pojawi się na początku i na końcu każdego programu w dwóch różnych odsłonach. Perfect Man to stylowe, gładkie skarpety dla modnego mężczyzny. Przeobrażają się w elegancką postać, ubraną w białą koszulę, krawat i garnitur. Na koniec programu widzów żegnać będzie „skarpetkowy ludek”, ubrany w luźną, kraciastą koszulę – stworzony ze wzorzystego modelu Casual. Ta koncepcja doskonale wpisuje się w charakterystyczny dla Szymona niebanalny humor i rozrywkowy klimat programu.

„Jesteśmy zadowoleni z efektu, ponieważ skarpetkowe postacie są przyjazne i zabawne. Właśnie o to nam chodziło. Mamy także nadzieję, że dzięki tej akcji zwrócimy uwagę mężczyzn na to, co zakładają na stopy” – dodaje Agnieszka Dembska.

Za stronę artystyczną i produkcję spotu odpowiada agencja Timecode. Billboard sponsorski będzie można oglądać także na nowym profilu Woli na Facebooku – „Pamiętnik męskiej skarpety”. Więcej informacji o produktach na www.wola.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu