Stena Line zaprasza do Szwecji

Na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12 x 4m ruszyła kampania firmy Stena Line Polska, promująca połączenie promowe z Gdyni do Karlskrony w Szwecji.

Oferta produktowa skierowana jest zwłaszcza do osób podróżujących samochodem do Szwecji i dalej: do Norwegii oraz Danii, zarówno w celach biznesowych, zarobkowych jak i turystycznych. Kampanię zrealizowano na ściśle wyselekcjonowanych tablicach wielkoformatowych, gwarantujących wysoką liczbę kontaktów w grupie docelowej.

Stena Line jest największym operatorem promowym na świecie i w Europie, oferując połączenia m. in pomiędzy Skandynawią a Polską, Danią i Niemcami oraz Wielką Brytanią a Irlandią i Holandią. W Polsce Stena Line obsługuje codzienne połączenia pomiędzy Gdynią a Karlskroną w Szwecji.

– Mając do dyspozycji ponad 320 powierzchni w sieci i możliwość wyboru pojedynczych nośników, możemy stworzyć ofertę dokładnie odpowiadającą założeniom briefu kampanii. Lokalizacje do kampanii Stena Line były wybierane bardzo starannie, wybór padł na te powierzchnie, które znajdują się przy najbardziej uczęszczanych trasach, między innymi między Katowicami i Warszawą a Gdańskiem czy Warszawą i Szczecinem – podkreśla Beata Chojecka – Kuczek, Senior Account Manager Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii.

Kampania na nośnikach Motorway 12×4 potrwa do końca kwietnia. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Mediafocus.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu