Media Express – nowa komunikacja w Internecie

SUPERMEDIA Interactive zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi spółki Media Express. Celem projektu było dostosowanie komunikacji spółki w Internecie do nowej strategii i spójna prezentacja marek produktowych Media Express.

Projekt związany jest z wdrożeniem w strukturze Media Express (Grupa ZPR) agencji marketingowej. Jego głównym zadaniem jest spójna prezentacja oferty agencji. Szczególny nacisk położono na wyeksponowanie 4 submarek produktowych: PressPartner, Baby Boomers, Metrio Publishing i Print&Distribution.

SUPERMEDIA Interactive opracowała dla Media Express 5 serwisów internetowych – serwis główny oraz 4 serwisy dedykowane poszczególnym markom. Wszystkie strony bazują na spójnej grafice, dostarczonej przez klienta. Dzięki rozróżnieniu kolorystycznemu poszczególne marki zostały wyróżnione. Jednocześnie spójna koncepcja graficzna wszystkich serwisów komunikuje kompleksowość oferty Media Express i podkreśla jej biznesowy charakter. Wszystkie serwisy bazują na systemie zarządzania treścią, co pozwala na ich stałą aktualizację.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu