Ceramika Paradyż doceniona za CSR oraz wysokiej klasy produkty

Firma Dobrze Widziana – takim mianem może poszczycić się Ceramika Paradyż. Gala wręczenia nagród odbyła się 30 marca 2011 w Pałacu Lubomirskich w Warszawie. Organizator konkursu – Business Centre Club – docenił zaangażowanie firmy w politykę jakościową, dbałość o pracowników oraz inwestycje w społeczność lokalną.

Po raz kolejny nagrodzono także unikalny design i nowoczesną technologię wyrobu płytek sygnowanych marką Paradyż. Kolekcja Secret/Edeno otrzymała wyróżnienie w kategorii Płytki ceramiczne w konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2011”.

Firma dla ludzi

„Firma Dobrze Widziana” to program, którego celem jest promocja w środowisku przedsiębiorców zarządzania zgodnego z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Konkurs – współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – jest jednym z elementów szerokiego programu dotyczącego CSR, który prowadzi Business Centre Club. Regionalne Kapituły Konkursowe, w skład których weszli pracodawcy, media, przedstawiciele wyższych uczelni oraz władz lokalnych z każdego z województw wybrali po 5 firm nominowanych do nagrody głównej. Rozstrzygnięcie konkursu i przyznanie laurów „Firma Dobrze Widziana” dla jednego przedstawiciela z każdego województwa nastąpiło podczas uroczystej gali w dniu 30 marca br. W imieniu Spółek Grupy Paradyż nagrodę odebrał Piotr Tokarski, Prezes Zarządu.

„Jesteśmy dużą organizacją. Działania oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu to naturalna konsekwencja tego, jak firma powstawała, a następnie – rosła. Dzisiaj świadomy biznes to nie tylko zysk i finansowy wzrost wartości przedsiębiorstwa, co nie oznacza, że można je pominąć. Zarówno bliższe, jak i dalsze otoczenie rynkowe, w którym działamy m.in. pracownicy, dostawcy zewnętrzni, media, lokalne władze czy instytucje użyteczności publicznej – pozytywnie oceniają i wspierają nasze zaangażowanie w projekty ukierunkowane na szeroko pojęty rozwój regionu i poprawę warunków pracy i życia jego mieszkańców. Należy podkreślić, że społeczna odpowiedzialność, to nie tylko działalność filantropijna przedsiębiorstwa. To nade wszystko odpowiedzialność za wynik przedsiębiorstwa, które zapewnia swojej załodze pewność zatrudnienia i godziwe zarobki. ” – komentuje Piotr Tokarski.

Pomoc to już tradycja

Ceramikę Paradyż niejednokrotnie doceniono za zaangażowanie w życie lokalnej społeczności. Zostało to już wcześniej wyróżnione przyznaniem tytułu „Inwestor w Kapitał Ludzki 2009”, a także wyróżnieniem „Regional Forbes CSR Awards 2010”. Sporą część społecznego zaangażowania firmy w regionie jest również działalność charytatywna. Wśród beneficjentów wspartych przez Ceramikę Paradyż znalazły się m.in. Dom Dziecka w Tomaszowie Mazowieckim, Dom Pomocy Społecznej w Opocznie, Ludowy Klub Sportowy Opocznianka, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Tomaszowie Maz. Firma przekazuje potrzebującym także dary rzeczowe. Poszkodowani w ubiegłorocznej powodzi otrzymali prawie 12 tysięcy m2 płytek ceramicznych.

W szeroki zakres prowadzonych działań społecznie odpowiedzialnych wpisuje się także mecenat kulturalny. Od kilkunastu lat firma wspiera Festiwal Muzyki Filmowej w Łodzi, jest także Mecenasem Głównym Łódź Design Festival – mekki młodych projektantów i przyszłych kreatorów sztuki użytkowej.

Jest znanym mecenasem kultury regionalnej.

Kolekcja Secret/Edeno wśród laureatów konkursu „Łazienka – Wybór Roku 2011”

Marzec to miesiąc, w którym Ceramika Paradyż została doceniona nie tylko za działania CSR, ale również za wyróżniający się design. 28 marca br. jury konkursu „Łazienka – Wybór Roku 2011” wyróżniło jedną z kolekcji marki Paradyż – Secret/Edeno. Kolekcję doskonale znają wielbiciele stylu glamour oraz ci, którym zależy na elegancji we własnej łazience. Dwa warianty kolorystyczne płytek ściennych: Bianco i Nero, różnorodne kształty elementów dekoracyjnych, unikalne metody zdobienia kryształami oraz efekt mieniącej się powierzchni – to wszystko sprawiło, że kolekcję wyróżniono w kategorii Płytki ceramiczne. Tym samym Ceramika Paradyż znalazła się w gronie 39 laureatów z branży wyposażenia wnętrz, instalacyjnej oraz budowlanej.

Nagrodzona kolekcja znajdzie się w specjalnie przygotowanym katalogu, który będzie dystrybuowany wraz z kwietniowo-majowym magazynem „Łazienka”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu