TV Puls promuje wiosenną ramówkę

TV Puls rozpoczęła kampanię promocyjną wiosennej ramówki. Reklamy prasowe ukazują się w TV Guide’ach (Tele Tydzień, Fakt TV, Gazeta Telewizyjna, Super Express TV, Tele Magazyn) oraz w prasie sportowej (Przegląd Sportowy). Layouty reklamowe promują nowości programowe (polskie programy lifestylowe) oraz najciekawsze pozycje programowe stacji (UFC-Walki Mistrzów, Tom & Jerry). Kampania zrealizowana została przez dział marketingu TV Puls i potrwa do końca kwietnia.

„Decyzja o promocji wiosennej ramówki TV Puls w najpoczytniejszych tygodnikach telewizyjnych wiązała się z bezpośrednią możliwością dotarcia do jak największej liczby widzów. Mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje programowe przypadną do gustu widzom. Starannie dobrane tytuły tygodników oraz duża powierzchnia ekspozycyjna zapewnią programom TV Puls wysoką zauważalność. Warto również dodać, że za kreację reklam przygotowujemy własnymi siłami” – mówi Dariusz Dąbski, prezes zarządu TV Puls.

TV Puls konsekwentnie realizując swoją strategię w ciągu ostatnich dwóch lat powiększyła widownię o 234%. W dalszym ciągu i z każdym miesiącem odnotowuje znaczący wzrost oglądalności. W lutym widownia stacji powiększyła się prawie o 50% w segmencie grupy komercyjnej w porównaniu rok do roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu