KREATURA dla interaktywnej agencji Hypermedia Isobar w kategorii Outdoor i Reklama własna, czyli zmieniamy świat hooptymistycznie

Agencja interaktywna Hypermedia Isobar z przyjemnością informuje, że w ogólnopolskim konkursie reklamy KREATURA nasza kampania „Okno na Hooptymistyczny Świat” przygotowana dla marki Hoop Cola otrzymała nagrodę główną w kategorii ‘’Outdoor/Indoor/Plakat’’.

Nagrody w konkursie KREATURA są uhonorowaniem projektów, które wyróżniają się oryginalnością pomysłu oraz jakością wykonania. Kampania ‘’Okno na Hooptymistyczny Świat’’, wykorzystująca pierwszy w Polsce interaktywny wideo billboard, była modelowym przykładem zastosowania tradycyjnego nośnika, w ciekawy i interaktywny sposób. W konkursie Hypermedia Isobar zdobyła jeszcze jedną nagrodę, w kategorii ‘’Reklama własna’’ za Rebranding Agencji przeprowadzony w październiku zeszłego roku.   

„Naszym celem jest reinventing i rozwój marek naszych Klientów, dlatego proces zmian rozpoczęliśmy od własnego brandu. To najtrudniejsze, zarówno ze względu na ryzyko wizerunkowe, jak również tzw. efekt klienta wewnętrznego. Mieliśmy okazję sprawdzić działanie nowego modelu Agencji, dlatego obie nagrody KREATURA mają dla nas specjalne znaczenie. Dziękujemy Klientom za zaufanie i budujący feedback.” – powiedział Sławomir Stępniewski, CEO, Hypermedia Isobar.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu