Światowej klasy specjaliści od marketingu w wyszukiwarkach przyjeżdżają do Poznania

Search Marketing Day – największa w tej części Europy konferencja poruszająca temat marketingu w wyszukiwarkach – odbędzie się 15 czerwca w Poznaniu. Po raz pierwszy do stolicy Wielkopolski przybędzie światowa czołówka branży SEM/SEO.

Konferencja Search Marketing Day adresowana jest do właścicieli firm internetowych, kadry zarządzającej przedsiębiorstw internetowych, przedstawicieli branży e-commerce oraz specjalistów SEM. Wydarzenie ma na celu pokazanie najnowszych trendów i rozwiązań stosowanych w tej najszybciej rozwijającej się dziedzinie marketingu.

Udział w Search Marketing potwierdzili już przedstawiciele takich firm, jak Google, SEOmoz.org czy Yoast.com. Do Poznania przyjadą m.in. Simon Sundén, Marcus Tandler, Mikkel deMib Svendsen, Stephen Pavlovich, Jane Copland, Joost de Valk oraz Martin Macdonald. Zaproszeni goście to stali prelegenci międzynarodowych konferencji organizowanych w Europie i za Oceanem, takich jak SMX (Search Marketing Expo) czy SES (Search Engine Strategies). To najbardziej wpływowi eksperci zajmujący się tematyką marketingu internetowego.

– Search Marketing Day w Poznaniu będzie wyjątkowym wydarzeniem. To niebywała okazja do wymiany doświadczeń w gronie międzynarodowych ekspertów zajmujących się profesjonalnie marketingiem w wyszukiwarkach. Mam nadzieję, że będzie to także źródło praktycznej wiedzy oraz wielu cennych kontaktów i inspiracji dla przedstawicieli polskiej branży SEM/SEO – powiedział Tomasz Frontczak, MaxROY.com Partner & PPC Director.

Gospodarzem i inicjatorem konferencji jest poznańska firma consultingowa MaxROY.com, która od trzech lat aktywnie promuje wiedzę o SEM na polskim rynku, prowadząc certyfikowane szkolenia oraz wydając publikacje z zakresu marketingu internetowego. MaxROY.com prowadzi również serwis SprawnyMarketing.pl, ktoóry poza autorskimi tekstami publikuje także artykuły z takich serwisów, jak SEOmoz.org, Search Engine Land oraz Search Engine Journal.

Partnerami Search Marketing Day są prestiżowe poznańskie marki i przedsiębiorstwa – Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar , interaktywny hotel Blow up Hall*****, Porsche Centrum Poznań, Multikino oraz firma Beyond, które współorganizują to wyjątkowe wydarzenie.

– Wszystko wskazuje na to, że Search Marketing Day będzie największym wydarzeniem polskiej branży SEM w 2011 roku. Będzie to zarazem ostatnia znacząca konferencja SEM w Europie przed wakacjami – zauważa Michał Zawiasa, MaxROY.com Partner & Conference Director.

Międzynarodowa konferencja Search Marketing Day odbędzie się 15 czerwca w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu. Wszystkie wykłady i prezentacje będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski. Po konferencji organizatorzy zapraszają wszystkich uczestników na After Party.

Szczegółowe informacje na temat konferencji SEM/SEO można znaleźć na stronie http://searchmarketingday.com/.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu