Panorama Firm w gronie najsilniejszych marek

Po raz trzeci z rzędu Panorama Firm zdobyła tytuł „supermarki”. To potwierdza jej pozycję lidera na polskim rynku yellow pages. W piątej edycji konkursu Superbrands wyróżniono najbardziej cenione marki w kraju.

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które – oferując konsumentom wyjątkowe korzyści – zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją w sektorze konsumenckim lub biznesowym.

Wybór marek Superbrand

W pierwszym etapie ich lista tworzona jest na podstawie wyników niezależnych badań konsumenckich, baz i statystyk zawierających dane o wielkości sprzedaży, wysokości budżetów reklamowych, etc. Następnie tzw. Rada Marek, w której wchodzą dziennikarze, menedżerowie w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz eksperci od brandingu przeprowadza subiektywną ocenę siły marketingowej poszczególnych marek. Członkowie Rady przy wyborze opierają się na takich kryteriach jak rozpoznawalność i wyrazistość marki, dynamika jej rozwoju oraz budowanie trwałych relacji z klientami.

Jest nam niezmiernie miło, że wśród laureatów polskiej edycji Superbrands, po raz 3 z rzędu, znalazła się Panorama Firm – jako jedyny przedstawiciel branży yellow pages. Eksperci docenili wysoką rozpoznawalność marki (zna ją aż 80% Polaków), konsekwencję w budowaniu jej wizerunku, a także korzyści, jakie oferuję swoim klientom i milionom użytkowników.

Nagroda Superbrands to kolejny dowód wyjątkowo silnej pozycji marki Panorama Firm w Polsce.

Uroczysta gala wręczenia statuetek Superbrands odbyła się 27 marca 2011 r.  w hotelu Sheraton.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu