Odkrywaj wiosnę z TV Puls

przez | 31/03/2011

Wiosna to doskonały czas na nową, odświeżoną ramówkę. Po raz pierwszy w TV PULS ― najszybciej rozwijającej się ogólnotematycznej stacji telewizyjnej w Polsce ― pojawiły się polskie produkcje lifestylowe. Nowe magazyny są wyznacznikiem kierunku rozwoju TV PULS.

TV Puls należy do grona siedmiu ogólnopolskich kanałów telewizyjnych, które są emitowane z nadajników naziemnych. W ciągu dwóch lat, stacja odnotowała rekordowy wzrost publiczności – 234%. Oferta TV Puls ma charakter rozrywkowy i jest skierowana do całej rodziny. Ramówka obfituje m.in. w seriale animowane, programy lifestylowe, filmy i sport. Wiosenną nowością jest popołudniowe pasmo lifestylowe, którego adresatami są przede wszystkim kobiety. Pojawią się w nim – po raz pierwszy na antenie stacji – polskie produkcje, takie jak „W blasku fleszy”, „Menu na miarę” i „No problem!”. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć na ekranie Ewelinę Kopic, Erin Murphy i Olgę Głębicką.

Polskie produkcje lifestylowe TV Puls:

„No problem!” to program poradnikowy, który prowadzi Amerykanka – przebojem idąca przez życie Erin Murphy. Dla niej problem znaczy tyle samo co… No Problem! W poszukiwaniach rozwiązań i inspiracji, Erin wspiera – zawsze gotowy do akcji – sztab ekspertów.

„W blasku fleszy” to cotygodniowy przegląd wydarzeń ze świata show-biznesu. Ewelina Kopic, rozmawia z gwiazdami i o gwiazdach, odwiedza imprezy, na których wypada się pojawić i podgląda pracę najbardziej znanego polskiego paparazzo – Przemka Stoppy.

W programie „Menu na miarę” poszukujemy z Olgą Głębicką kuchennych inspiracji na każdą okazję i kieszeń. W każdym z odcinków prowadząca przygotowuje menu dopasowane do możliwości gospodarza i upodobań gości, aby wieczór był przyjemnością nie tylko dla zaproszonych, ale także dla gospodarza. Oświadczyny, rocznica ślubu czy wizyta teściowej- nieważne jaka jest okazja, Olga na pewno wymyśli coś, co pozytywnie zaskoczy wszystkich Twoich gości.

Ponadto, w paśmie lifestylowym TV Puls widzowie mogą oglądać światowe hity takie jak: „Dr Phil” – talk show, w którym prowadzący – jeden z najsłynniejszych psychologów Ameryki – rozwiązuje problemy swoich gości; „Uwaga! Nadchodzi Kim! – program na temat prowadzenia domu; „10 lat mniej”, w którym jesteśmy świadkami ogromnych metamorfoz oraz magazyn kulinarny „Słodka szkoła Rachel”.

Kierunek rozwoju oferty programowej TV Puls

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych widzów postanowiliśmy wzmocnić pasmo lifestylowe  trzema polskimi produkcjami. Wierzymy, że nasze magazyny spodobają się nie tylko naszym wiernym widzom, ale także przyciągną przed telewizory nową widownię. Rozrywka dla całej rodziny to nasz główny kierunek rozwoju” – powiedział Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.