Stanusch Technologies i Archideko wprowadzają aiboota

przez | 30/03/2011

Firmy Stanusch Technologies i Archideko wprowadziły na rynek aiboota, czyli nowoczesne narzędzie promocji produktów w sieci. Usługa skierowana jest do producentów i dystrybutorów sprzętu w sklepach internetowych.

Obecnie podpisano już umowy z ponad 20 serwisami oferującymi zakupy on-line, które generują ruch miesięcznie ponad 2,5 mln unikalnych użytkowników. Z aiboota korzystają m.in.: agito.pl, totu.pl, morele.net, zakupy.urzadzamy.pl.

aiboot to specjalny rodzaj wirtualnego doradcy, który dzięki technice sztucznej inteligencji potrafi prowadzić rozmowy z użytkownikiem internetu. Za pośrednictwem aiboota klient sklepu internetowego może uzyskać informacje o produkcie oraz poznać szczegóły techniczne wybranych urządzeń. Wiadomości, które aiboot posiada w swojej bazie wiedzy pochodzą bezpośrednio od producenta oraz z eksperckich blogów i forów internetowych. aiboot pokazuje także zdjęcia, wykresy, tabele, grafikę oraz filmy.

aiboot jako nowoczesna forma promocji produktów i usług w internecie skierowana jest do producentów i dystrybutorów sprzętu RTV/AGD, narzędzi specjalistycznych, wyposażenia wnętrz,  branży motoryzacyjnej, medycznej, turystycznej, budowlanej, sektora usług itp.

aiboot daje odbiorcom reklamy możliwość natychmiastowej interakcji, a marketerom nowe możliwości badania zachowań konsumentów. aiboot ze swoim przekazem dociera bezpośrednio do ściśle zdefiniowanej grupy klientów sklepów internetowych, użytkowników porównywarek cenowych oraz dedykowanych serwisów internetowych. Już dziś pracuje w działach RTV/AGD czterech sklepów internetowych: agito.pl, totu.pl, morele.net, zakupy.urządzamy.pl wydawnictwa Murator i przekazuje informacje na temat zmywarki firmy Electrolux. Model biznesowy aiboota opiera się o tzw. model CPA (Cost-Per-Action). Więcej informacji na stronie www.aiboot.com.