Komunikat Zarządu Polskapresse

przez | 30/03/2011

Zarząd Polskapresse informuje, że w dniu dzisiejszym nastąpiły zmiany na stanowiskach Prezesa Polskapresse Oddział Biuro Reklamy, dyrektorów Marketingu Grupy Polskapresse i Marketingu Pionu Internet. Prezesem Polskapresse Oddział Biuro Reklamy został Wiktor Pilarczyk, Dyrektor Marketingu i PR Polskapresse została Magdalena Chudzikiewicz, a Dyrektorem Marketingu Pionu Internet Olaf Furmanek.

Wiktor Pilarczyk dołączył do Polskapresse w styczniu br. jako Doradca Prezesa Zarządu. Ma duże doświadczenie w budowaniu i rozwoju obszarów sprzedażowych. Wcześniej w CEPD Management Sp. z o.o. (detaliczna spółka Polskiej Grupy Farmaceutycznej) odpowiadał za zwiększenie efektywności sprzedażowej, wypracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży w sieciach aptek w Polsce, Wielkiej Brytanii i na Litwie. W PKN Orlen SA jako HR Manager pracował przy przejęciach i łączeniu aktywów zagranicznych: w Republice Czeskiej w Unipetrol a.s., na Litwie w AB Mazeikiu Nafta.

Magdalena Chudzikiewicz od 2005 roku była Rzecznikiem Prasowym/ PR Managerem Polskapresse. Teraz zajmie stanowisko Dyrektor Marketingu i PR, które powstało w wyniku połączenia działów PR oraz marketingu koncernu. Wraz z objęciem nowej  funkcji,  zakres jej kompetencji uległ rozszerzeniu. Chudzikiewicz odpowiadać będzie za działania wizerunkowe i marketingowe Grupy Polskapresse, w tym oddziałów regionalnych, media relations oraz komunikację wewnętrzną. Pozostaje także Rzecznikiem Prasowym.

Olaf Furmanek związany jest z Polskapresse z przerwami od 1996 roku. Karierę zaczynał w Polskapresse Prasa Bałtycka jako kierownik działu kolportażu. Później był m.in. Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży Manager Magazine i Businessman.pl. Do Polskapresse powrócił w 2009 roku i prowadził projekty Pionu Internet, m.in. Gruper.pl, bazy danych serwisów. Jest absolwentem Postgraduate Diploma in Marketing The Charted Institute of Marketing. Na stanowisku Dyrektora Marketingu Pionu Internet odpowiadać będzie za działania promocyjne wszystkich marek internetowych Polskapresse, w tym serwisów branżowych i informacyjnych.

źródło/autor: Polskapresse