Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Alior Banku

przez | 29/03/2011

Alior Bank w kampanii pożyczki gotówkowej promuje „drobną ratę 22 zł za każdy 1000 zł pożyczki” oraz ofertę specjalną dla emerytów i pracowników sfery budżetowej. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Wystartowała wiodąca w pierwszym półroczu multimedialna kampania Pożyczki Gotówkowej Alior Banku, która potrwa do końca czerwca br. W niedzielę (27 marca) rozpoczęła się kampania telewizyjna. 15 oraz 30-sekundowe spoty reklamowe pt. „Miniaturator” będą emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (m.in. Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Film, Superstacja, Puls, AXN, Tele5, Comedy Central, TVN24, TVN Turbo). Nowy spot TV można obejrzeć na kanale YouTube pod adresem – http://pl.youtube.com/aliortv

Wszystkie reklamy, w ramach kampanii on-line, prowadzą do dedykowanej strony internetowej, dostępnej pod adresem http://pozyczka.aliorbank.pl. Oprócz informacji o ofercie można tam również znaleźć kalkulator rat, umożliwiający sprawdzenie minimalnej raty dla wybranej kwoty i okresu spłaty. Reklamy będę emitowane m.in. na największych polskich portalach (np. Onet, WP, Interia, o2, Gazeta.pl) i w sieciach reklamowych, a także w kontekstowo dobranych serwisach tematycznych.

W ramach kampanii zaplanowano taktyczne emisje reklam pożyczki w prasie, które będą się ukazywać w najpopularniejszych dziennikach, tygodnikach ogólnopolskich oraz magazynach branżowych.

Informacje o pożyczce znajdą się także w ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo witryny oddziałów oraz placówek partnerskich Alior Banku oznakowano materiałami promocyjnymi, a informacje o ofercie pojawiły się na ekranach LCD w oddziałach oraz na ekranach bankomatów.

Ponadto w ramach akcji „Rozlicz PIT z Alior Bankiem za darmo” przygotowana została promocyjna oferta pożyczki gotówkowej na opłacenie rocznego podatku dochodowego. Osoby, które zdecydują się z niej skorzystać nie zapłacą prowizji od udzielonej pożyczki.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaś zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Za oklejenie witryn oddziałów odpowiada firma Light.