Nowy klient Budowii

Budowia rozpoczęła współpracę z firmą Semmelrock Stein+Design. Pierwsza kampania, realizowana dla klienta od 15 marca do 15 kwietnia, ma na celu promocję wśród klientów indywidualnych głównego katalogu produktowego firmy – Pomysły na Ogród 2011.

Kampania przebiega pod hasłem „Twój ogród to Twój dom. Inspiracje> Trendy> Rozwiązania.” Promuje Semmelrock jako wiodącego producenta szlachetnych kostek brukowych, płyt, ogrodzeń oraz elementów małej architektury w Polsce. Jej celem jest zaznajomienie klientów indywidualnych z najnowszą ofertą firmy, wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży. Jako grupę docelową określono osoby z wykształceniem średnim i wyższym, o zarobkach na poziomie średniej krajowej plus.

Kampania ma charakter zasięgowy. Połączono w niej standardowe i niestandardowe formy graficzne (rectangle, skyscraper, double billbord, expand corner, halfpage). Przewidziana jest również wysyłka banerów w newsleterze. Wszystkie kreacje prowadzą do specjalnie przygotowanej pod promocję katalogu „Pomysły na Ogród 2011” strony, prezentującej ofertę firmy. Zamówienie katalogu produktowego przez Internautę jest równoznaczne z otrzymaniem prezentu.

Kampania realizowana jest w pakiecie zasięgowym Budowii. Szczególny nacisk położono na działania w serwisach: Wymarzonyogrod.pl, Muratordom.pl, Dom.pl, Swiatogrodow.pl. Kampanię zleciła firma Semmelrock Stein+Design.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu