Mood Media Corporation wypełni muzyką perfumerie Douglas

Mood Media Corporation, wiodący dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z Douglasem, największą siecią perfumerii w Polsce. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio. Jest to kolejna firma, która wesprze swoją sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych.

Do Douglasa trafią urządzenia muzyczne MP Blue wraz z kartą SD, gdzie zapisany będzie specjalnie już stworzony dla tej marki program muzyczny. Oprogramowanie i repertuar będzie systematycznie aktualizowany przez Internet, tak, aby wpisywał się w wiodące trendy panujące na rynku.

– Po wnikliwych badaniach, przeprowadzonych przez naszych specjalistów opracowaliśmy projekt muzyczny, który idealnie wpisuje się w charakter marki Douglas– w świat piękna, komfortu i luksusu. Konsultacje z Klientem pozwoliły nam na dopracowanie wielu szczegółów. Wierzymy, że nasze działania pomogą perfumeriom w przyciągnięciu większej rzeszy zadowolonych klientów a zakupy w tych lokalach będą jeszcze większą przyjemnością – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Poland.

Umowa została podpisana na okres trzech lat. Pierwsze montaże rozpoczną się już z początkiem kwietnia. Zgodnie z planem, instalacje we wszystkich salonach Douglas powinny zakończyć się pod koniec maja bieżącego roku.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu