MenSpace.pl – męska przestrzeń w e-commerce

Na polskim rynku e-commerce dostępny jest nowy sklep ze specjalnie wyselekcjonowanymi, ekskluzywnymi kosmetykami skierowanymi do mężczyzn – MenSpace.pl.

MenSpace.pl to pierwszy w Polsce tego typu sklep internetowy skierowany do męskiego odbiorcy, oferujący produkty ze średniej i wyższej półki cenowej oraz – w wielu wypadkach – marki wcześniej zupełnie niedostępne na naszym rynku.

MenSpace.pl w swoi asortymencie posiada wyłącznie kosmetyki skierowane do panów, a więc o większej koncentracji składników aktywnych, dostosowane do potrzeb męskiej skóry. – Naszą ambicją jest zgromadzenie najszerszej oferty wysokiej klasy męskich produktów, dorównując poziomem zachodnim standardom. Chcemy stworzyć mężczyznom w Polsce wygodny i łatwy dostęp do tego rodzaju artykułów – tłumaczy Michał Piętowski, General Manager firmy Guarana Group wprowadzającej sklep na rynek.

W asortymencie MenSpace.pl znajdują się takie marki, jak: TASK Essential, Men-u, GUAM Uomo, Nisim, Head Blade, Fridge by Yde Men.

MenSpace.pl jest najmłodszym projektem Guarana Group. Firma w swoim portfolio posiada jeden z najstarszych sklepów internetowych z kosmetykami specjalistycznymi Ciao.pl, który działa nieprzerwanie od 2004 roku. Prowadzi też jeden z pierwszych sklepów internetowych z kosmetykami samochodowymi do tzw. „detailingu” – bardzo dokładnego dbania o zewnętrzną powłokę lakierniczą samochodu – MrCleaner.pl. Inne prowadzone projekty to: Kosmohurt.pl, Detailingclub.pl. Guarana Group działa od maja 2004 roku.

Serwis MenSpace.pl uruchomiony został w grudniu 2010 roku i od tego czasu notuje comiesięczny przyrost dochodów o około 40%.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu