Insignia kompleksowo dla Bosch i Siemens

Agencja interaktywna Insignia podpisała umowę na stałą współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.. W ramach umowy agencja zapewni kompleksową obsługę marek Bosch i Siemens w Internecie.

Oferta Insignii została wybrana w wyniku przetargu, podczas którego agencje musiały zaprezentować strategie działań internetowych dla wybranych grup produktów z oferty BSH.

– W przetargu pokazaliśmy że artykuły gospodarstwa domowego są częścią naszego życia, częścią która jest ciekawa i daje przestrzeń dla niestandardowych działań w Internecie – mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej Insignia. – Dobrym przykładem może być Siemens Fresh Look, który szybko trafił do realizacji, gdzie marka Siemens, w towarzystwie Karoliny Malinowskiej, odświeża szafy Polaków, angażując do współtworzenia internetowego magazynu modowego – dodaje Tomasz Michalik.

– Naszym celem jest ciekawe i obrazowe komunikowanie zalet produktów AGD marek Bosch i Siemens w Internecie – mówi Zbigniew Sabat, specjalista ds. PR w firmie BSH. – O zwycięstwie Insignii zadecydowało zrozumienie potrzeb i charakteru obu marek oraz oryginalność zaproponowanej strategii – podkreśla.

W ramach stałej współpracy Insignia zrealizuje wszystkie kampanie internetowe dla marek Bosch i Siemens. Insignia odpowiedzialna będzie za strategię, kreację oraz technologię.

Insignia jest doświadczoną, kreatywną agencją interaktywną. Od 10 lat projektuje efektywną komunikację w kanałach interaktywnych. W badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP (grudzień 2010) Insignia została uznana za jedną z pięciu polskich agencji interaktywnych marzeń.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu