50% rabatu na email marketing od GetResponse dla organizacji non-profit

Od dzisiaj organizacje non-profit mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności GetResponse za jedyne 50% ceny rynkowej.

GetResponse, wiodący dostawca usług email marketingowych w Polsce i na świecie, przygotował ofertę ułatwiającą realizowanie działań email marketingowych przez organizacje non-profit. Będą one mogły korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu za połowę obowiązującej ceny rynkowej.

„Wszystkie organizacje non-profit kierują się jednym celem – realizacja statutowej misji. Wielu ludzi z energią i pasją poświęcają się dla szerzenia idei lub niesienia pomocy potrzebującym.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix właściciela GetResponse – „Wiemy, że bardzo często barierą w realizacji ich działań są fundusze. Naszą ofertę tworzyliśmy z myślą o pomocy i wspieraniu tych organizacji w realizowaniu ich misji – aby mogli bez żadnych barier korzystać z email marketingu w swoich codziennych działaniach.”

Organizacje non-profit mogą wykorzystać email marketing do zbierania dotacji, szerzenia celów i promowania programów działania oraz budowania struktur organizacji. Do dyspozycji mają m.in. takie narzędzia jak: 300 szablonów newsletterów, automatyzację wysyłek, integrację z portalami społecznościowymi, segmentację odbiorców oraz ankiety online.

Niezmiennie konto umożliwiające zarządzanie bazą adresową do 1000 subskrybentów, bez ograniczeń wysyłki dostępne jest całkowicie za darmo. Cena konta przekraczającego liczbę 1000 adresów email zaczyna się już od 39 zł za miesiąc.

Więcej informacji na temat oferty dla organizacji non-profit można znaleźć na stronie http://www.getresponse.pl/email-marketing/cennik/non-profit.html

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu