Więcej handlu i usług w Agorze Bytom

Nowe sklepy i nowi najemcy. Agora Bytom – największa galeria handlowa w Bytomiu rozbudowuje swoją ofertę. Duńsko-norweski projekt to w tej chwili ponad 80 punktów handlowych i usługowych. Do końca roku ma być ich ponad 100.

W ciągu czterech pierwszych miesięcy funkcjonowania w Agorze Bytom przybyło kilkanaście nowych sklepów i punktów usługowych. Do ok. 65 sklepów i restauracji, 8-salowego Cinema City i Fantasy Parku, największego w mieście centrum rozrywki, w ciągu półtora miesiąca funkcjonowania dołączyło 10 nowych sklepów znanych marek m.in. Deichmann, Reserved, BIG STAR, Campus/Alpinus/Esport, Super-Pharm, Bergson, RTV Euro AGD i Heavy Duty.

Nowy rok wzmocnił ten trend. Od początku 2011 r. otwarte zostały butiki odzieżowe: CroppTown, House, Top Secret i Moodo oraz obuwnicze: Prima Moda i Wojas. Wśród sklepów z akcesoriami domowymi pojawił się Home&You, a w ofercie gastronomicznej – należąca do sieci AmRest restauracja Burger King. Ofertę sportową powiększył otwarty w marcu sklep sportowy marki Adidas i Nike.

Ale to nie koniec rozwoju. Tej wiosny duńsko-norweski projekt poszerzy się o kolejne nowe punkty handlowo-usługowe. Przybędą m.in. sklepy odzieżowe za sprawą marek Trendy4Ever i Atlantic. Do listy miejsc, które szykują się do rozpoczęcia działalności, należy Galeria Papiernicza Papmar. Z kolei ofertę rekreacyjną Agory Bytom powiększy centrum sportowe sieci Pure Health&Fitness, które zagospodaruje powierzchnię ponad 1500 mkw.

Bytomska galeria podpisuje także nowe umowy z najemcami. Niedawno zakończyła negocjacje z marką odzieżową Diverse. Sklep tej sieci zgodnie z umową najmu ma zostać uruchomiony do końca kwietnia.

– Nowe umowy najmu oraz systematyczne realizowanie już zawartych kontraktów to efekt dogodnych warunków współpracy – wyjaśnia Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom. – Najemcom oferujemy m.in. elastyczne formy najmu. Jedną z opcji jest wynajem powierzchni na krótki termin, nawet poniżej roku – dodaje.

Przestrzeń Agory Bytom zostanie w pełni zagospodarowana do końca 2011 roku. Wówczas znajdzie się tam ponad 100 sklepów, lokali i punktów usługowych.

Agora Bytom to jednak nie tylko galeria handlowa. Duńsko-norweski projekt mocno istnieje także na mapie kulturalnej i rozrywkowej miasta. Agora znana jest już z cyklicznych akcji promujących kulturę i sztukę. Organizuje także wiele eventów specjalnie z myślą o klientach. – Właśnie trwa wielki konkurs wiosenny, którego nagrodą główną jest Ford Fiesta – mówi Hanna Petters-Kaczmarska z Agory Bytom. – To już druga okazja, aby z Agory wyjechać nowym samochodem. Finał ostatniej zabawy przyciągnął do galerii kilka tysięcy osób. Liczymy, że tym razem będzie podobnie – dodaje.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu