Premiera Piano – wiosenna kampania prasowa marki De Dietrich

przez | 25/03/2011

De Dietrich, luksusowa marka sprzętu AGD, rozpoczęła kampanię swojego najnowszego produktu – płyty indukcyjnej Piano. Obejmie ona działania reklamowe na łamach ekskluzywnych tytułów prasowych o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej. Dodatkowo zostanie wsparta działaniami public relations. Jej celem jest zarówno promocja urządzenia, jak również umocnienie pozycji marki w kategorii premium brand. 

De Dietrich jest jednym z czołowych producentów luksusowego sprzętu AGD – płyt grzewczych, piekarników, okapów, lodówek i zmywarek. Marka jako pierwsza wprowadziła na rynek technologię indukcji i system pirolizy. Najnowszy produkt, innowacyjna płyta indukcyjna Piano, odzwierciedla ponad 300 lat doświadczeń marki ze sztuką użytkową. Piano to produkt wyjątkowy, ze względu na nowatorskie rozwiązanie – rozszerzenie strefy grzewczej równomiernie na całą powierzchnię płyty.

W ramach kampanii produkt trafi na łamy najważniejszych tytułów wnętrzarskich m.in. „Elle Decoration”, „Weranda”, „Dom i Wnętrze”, „Dobre Wnętrze” oraz lifestylowych m.in. „Trendy”, „Moda&Styl”, „Fashion Magazine”. Niektóre pisma ukażą się na rynku już w drugiej połowie marca. Działania z zakresu PR, prowadzone przez agencję Ego Public Relations, mają za zadanie przybliżyć korzyści wynikające z użytkowania technologii indukcji oraz pokazać nowatorstwo płyty Piano.

źródło/autor: De Dietrich