Na narzędziach Sodexo możesz polegać

15 marca bieżącego roku ruszyła nowa kampania reklamowa segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.

Akcja pod hasłem „Narzędzia, na których możesz polegać!” obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie, marketing bezpośredni oraz działania public relations.

Wiosenna kampania reklamowa kładzie nacisk na nowoczesne narzędzia motywacyjne z oferty Sodexo Motivation Solutions – platformę Performance Suite do organizacji programów lojalnościowych i przedpłacone Karty Premiowe. Akcja skierowana jest zarówno do firm, które prowadziły już działania BTL jak i przedsiębiorstw, które dopiero zamierzają z nich skorzystać lub szukają skutecznych narzędzi budujących lojalność wśród klientów i kontrahentów. Kreacje i claim kampanii „Narzędzia, na których możesz polegać!” zachęcają do oparcia projektów na nowoczesnych rozwiązaniach i inwestycji w sprawdzone, cieszące się popularnością motywatory.

„Działania z obszaru marketingu bezpośredniego są już w Polsce dobrze znane. Nie wyobrażamy sobie zakupów bez pliku kart służących do zbierania punktów w programach lojalnościowych, w biznesie zaś firmy prześcigają się w projektach motywacyjnych dla dystrybutorów swoich produktów. Wraz ze wzrostem popularności takich akcji rosną jednak także oczekiwania klientów. Nasza kampania ma na celu pokazanie firmom, że każdy projekt wsparcia sprzedaży można zrealizować lepiej, ciekawiej. Wystarczy tylko sięgnąć po odpowiednie narzędzia – elektroniczne platformy i karty przedpłacone, które pozwalają zaoszczędzić czas i zoptymalizować budżet.” – podsumował początek wiosennej kampanii Beniamin Schön, Category Manager w segmencie Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions. „Sodexo Motivation Solutions szczyci się kompleksową obsługą projektów motywacyjnych. Oferujemy zarówno przygotowanie ciekawej akcji i prowadzenie działań aż do podsumowania ich efektów, jak i doradztwo związane z aspektami prawno-podatkowym takich projektów.”

Wiosenna kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions łączy działania na łamach prasy z aktywnościami w Internecie oraz marketingiem bezpośrednim. Akcję otwierają reklamy w kluczowych tytułach prasy branżowej i biznesowej. W tym samym okresie w wybranych tytułach marketingowych, takich jak Brief czy Media i Marketing Polska, ukażą się wspierające kampanię rubryki eksperckie. Działania w Internecie mają postać zintegrowanej kampanii SEM, połączonej z aktywnościami na stronie www.motywacja.sodexo.pl, reklamami odsłonowymi oraz obecnością w formie Ad Taily na blogach eksperckich związanych z biznesem. Ostatnim ogniwem kampanii są działania marketingu bezpośredniego, które poprzez personalizowane mailingi elektroniczne i pocztowe mają szczegółowo przedstawić portfolio nowoczesnych rozwiązań Sodexo potencjalnym Klientom i partnerom biznesowym firmy. Działania w ramach kampanii wiosennej potrwają do końca maja 2011 roku, zaś na jesieni planowana jest druga odsłona akcji.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe zostały przygotowane przez agencję BlackMoon, natomiast działania w ramach kampanii SEM koordynuje FirstLevel. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu