Kampania: „Szwedzki Saab 9-5. Z góry ma więcej”

przez | 25/03/2011

W dniu 21. marca ruszyła kampania promocyjna w Internecie pod hasłem „Szwedzki Saab 9-5. Z góry ma więcej”. Saab promuje pakiety luksusowego wyposażenia dodatkowego do nowego Saaba 9-5 Sedan za 1/3 ceny.

„Kampania obejmuje działania wizerunkowe skierowane do wybranych grup zawodowych (lekarzy, architektów i prawników), a także obecność na portalach informacyjnych i biznesowych.” – mówi Magdalena Kusińska, Menadżer ds. PR i marketingu w OPCJI. OPCJA zaplanowała też promocję za pomocą linków sponsorowanych Google oraz innowacyjną formę promocji – w Internecie mobilnym.

Na stronie sprzedażowej oferta95.saab.pl można wybrać ulubiony model Saaba 9-5 Sedan z Pakietem Nordic tańszym do 70%.

Kampania skierowana jest do mężczyzn z wyższym wykształceniem, w wieku ponad 40 lat o nieprzeciętnych zainteresowaniach. Akcja potrwa do końca kwietnia 2011 r.

Partnerami OPCJI przy realizacji tej kampanii są dom mediowy ACR i agencja interaktywna Mobilvi.