J&B uruchamia własny kanał web wideo – J&B Blend TV

Marka whisky J&B startuje z nowatorskim projektem – już 24 marca rusza internetowy kanał wideo J&B Blend TV.

Blend TV to wideo-magazyn marki o tym, co najciekawsze w nowej muzyce, modzie, designie. Jest to seria kilkuminutowych odcinków – wywiadów z polskimi i zagranicznymi artystami (m.in. Dam Funk, Jessica 6, Ten Typ Mes), projektantami i animatorami, które dostępne będą na stronie www.startapartyhere.pl oraz na profilu J&B na Facebooku  www.facebook.com/startapartypl. Co dwa tygodnie pojawi sie nowy materiał prezentujący najciekawsze wydarzenia z życia wielkiego miasta – relacje z najlepszych imprez, portrety ważnych osobowości wielkomiejskiej kultury i życia nocnego.

Nasi konsumenci to grupa, która zdecydowanie odchodzi od tradycyjnej telewizji, a interesujących treści poszukuje w sieci. Wideo jest najwygodniejszym formatem do prezentacji wszystkich zjawisk, które od miesięcy wspieramy – kultury klubowej, nowej muzyki, mody – mówi Łukasz Piwowarczyk, brand manager J&B na Europę Środkową.  

Kanał J&B startuje 24 marca. Launch serwisu przypieczętują dwie imprezy klubowe, które odbędą się jednocześnie 26 marca w Warszawie (klub Kamieniołomy) i w Gdańsku (Buffet). Za produkcję i komunikację J&B Blend TV odpowiada agencja albo/albo. Zaplecze technologiczne stworzyła agencja S4.

źródło/autor: albo/albo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu