Wrangler podbija Internet

Wrangler otwiera sezon wiosna/lato 2011, zapraszając na swojej stronie do całkowicie nowych podróży z markami Wrangler i Blue Bell.

Marka Blue Bell, która w 2010 roku niczym magnes przyciągała wszelkie nagrody, od Festiwalu Reklamowego w Cannes po Global Fashion Awards, na ten sezon przygotowała kampanię Made In USA – wciągającą podróż wykorzystującą innowacyjną, interaktywną technologię split screen. www.bluebelljeans.com

Z kolei Wrangler daje użytkownikom możliwość kontrolowania perspektywy oglądania filmu, pozwalając na zabawę warstwą audio i wideo oraz na pozostawianie cyfrowych śladów na ekranie. Strona internetowa stanowi uzupełnienie kolekcji Worn Across America, która przedstawia podróż samochodem przez Stany Zjednoczone: dżinsy przechodzą długą drogę – od nowych do zniszczonych. www.wrangler-europe.com

Strony te, stworzone przez zespoły kreatywne i marketingowe Wrangler EMEA we współpracy z wielokrotnie nagradzaną agencją interaktywną Stink, przedstawiają dwa zupełnie odmienne podejścia do marketingu odzieży dżinsowej. Tym, co je łączy, poza nazwą Wrangler, jest dążenie do odkrywania zupełnie nowych obszarów w reklamie. Możecie być pewni, że to, co, znajdziecie na tych dwóch stronach, nie przypomina niczego, co widzieliście wcześniej lub z czym dotychczas mieliście do czynienia.

Jak mówi Adam Kakembo, Dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA: „Wrangler ma teraz podwójną reputację – producenta odzieży dżinsowej słynącego ze swojej długoletniej tradycji i nowatorskich rozwiązań, oraz producenta znakomitych reklam multimedialnych. Efekt naprawdę robi wrażenie. Obie strony zostały zaprojektowane z myślą o wielokrotnych odwiedzinach: dają użytkownikowi coś, co nie jest zwyczajnym internetowym doświadczeniem, ale coś, czym można się zachwycić i czym chce się dzielić z innymi”.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu