Nowy copywriter w Blueberry Communication Group

Do zespołu agencji interaktywnej Blueberry Communication Group jako senior copywriter dołączył Juliusz Strachota.

Ostatnie trzy miesiące spędził w agencji Change Integrated, gdzie zajmował się głównie Netią.

Poprzednio pracował w krakowskiej Eskadrze jako senior copywriter. Wcześniejsze doświadczenia reklamowe zdobywał w Grupie RMF, agencjach Artibus oraz AdWorks, gdzie opiekował się między innymi firmą Play, DB czy Link4.

Jest też autorem powieści „Zakłady nowego człowieka”, zbiorów opowiadań „Cień pod blokiem Mirona Białoszewskiego” oraz „Oprócz marzeń warto mieć papierosy”. Niedługo wydaje powieść gangsterską „Chcę do ciebie mówić ładnie, gdy będziesz umierał”. Współpracował z wieloma pismami, takimi jak: Polityka, Lampa, Gazeta Wyborcza. Jest absolwentem łódzkiej filmówki.

W 2010 otrzymał literackie stypendium z międzynarodowego programu DAGNY. Jest jedynym pisarzem na świecie sponsorowanym przez markę K-SWISS.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu