Mocne wsparcie Brand New Products

przez | 24/03/2011

Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową wdrożyła System Doradztwa Wiedzy Praktycznej. Celem projektu jest utrzymanie efektywności i wydajności sklepów oraz zwiększenie ich konkurencyjności na rynku.

System Doradztwa Wiedzy Praktycznej polega na szkoleniu franczyzobiorców z zakresu zarządzania placówką Brand New Products. Przeprowadzają je doradcy wewnętrzni, rekrutowani spośród franczyzobiorców BNP z minimum dwuletnim stażem oraz wieloletni pracownicy firmy. Są to ludzie zorientowani w specyfice biznesu Brand New Products oraz branży odzieży outletowej, znają mechanizmy działania rynku i potrafią szybko reagować na zmieniające się tendencje, często w przeciwieństwie do nowych franczyzobiorców.

Z Systemu Doradztwa Wiedzy Praktycznej mogą skorzystać wszyscy franczyzobiorcy Brand New Products. Usługa jest bezpłatna i stanowi część ogólnego pakietu pomocowego firmy. Partnerzy mogą korzystać z niej w każdej chwili, na własne żądanie. Ofertę pomocy może złożyć również centrala firmy, gdy uzna to za konieczne. – System Doradztwa Wiedzy Praktycznej ma pomóc w utrzymaniu rentowności placówek licencyjnym. Jest szczególnie przydatny młodym partnerom, którzy dopiero wdrażają się w biznes. Mogą wtedy korzystać z pomocy bardziej doświadczonych kolegów franczyobiorców i naszych pracowników. Wyjaśniają jak unikać kłopotów i zwiększać wydajność pracy sklepu – mówi Paweł Bryniarski, prezes Brand New Products.

Warunkiem włączenia placówki BNP do Systemu Doradztwa Wiedzy Praktycznej jest weryfikacja jakości działania i identyfikacja jej potrzeb. Wyniki analizy są podstawą opracowania indywidualnego programu wsparcia i szkolenia franczyzobiorców. – System Doradztwa Wiedzy Praktycznej może odbywać się w trybie ciągłym lub okazjonalnie. Jest to uzależnione od wyników oceny placówek wystawionej przez konsultantów BNP i potrzeb licencjobiorców. Partnerzy mogą korzystać z konsultacji w swoim punkcie handlowym lub w centrali firmy – mówi Paweł Bryniarski.

Planu rozwoju BNP w 2011 r.

Aktualnie Brand New Products posiada 61 placówek w Polsce, 10 sklepów w Czechach i 2 na Litwie. W 2011 roku firma chce utrzymać dynamikę rozwoju i otworzyć w Polsce ok. 20 nowych sklepów, 7 w Czechach i 8 na Litwie.W planach jest również rozwój w Estonii, na Łotwie i na Słowacji.

Wśród marek, które oferują sklepy BNP znajdują się m.in.: Wrangler, Mustang, Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Lee, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 m2.