San Markos podpisała umowę z Kroplą Beskidu

San Markos zwyciężyła w przetargu na realizację i obsługę jednej z kampanii reklamowych dla wiodącej na polskim rynku marki wody mineralnej – Kropla Beskidu.

San Markos najlepiej z zaproszonych agencji odpowiedziała na zadany brief, a w zakres jej obowiązków będzie wchodzić: wsparcie strategiczne projektu, przygotowanie kreacji oraz obsługa całości projektu.

Kropla Beskidu to naturalna niskozmineralizowana woda mineralna, pochodząca z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najbardziej cenionych w Europie regionów pod względem naturalnych wód mineralnych. Swoje walory zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Krążąc setki lat pomiędzy ułożonymi naprzemiennie warstwami gruboziarnistych piaskowców i łupków, z cienkimi pokładami margli oraz wapieni, woda nasyciła się minerałami i osiągnęła krystaliczną czystość. Kropla Beskidu to pierwsza w Polsce woda, która uzyskała rekomendację Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowego Zakładu Higieny, instytucji uznawanej przez polskich konsumentów za najbardziej wiarygodną i w najwyższym stopniu gwarantującą jakość produktu. Kropla Beskidu oferowana jest do sprzedaży w butelkach plastikowych o pojemności 1.5 litra i 0.5 litra w wariantach niegazowanym i gazowanym. W punktach gastronomicznych dostępne są także szklane opakowania o pojemności 0.75 i 0.25 litra.

SAN MARKOS – najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa 2009/2010. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (m.in. Cannes Lions, EFFIE, Golden Drum, Epica Award, KTR, Media Trendy). Dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007 i 2008) w rankingu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Znalazła się również w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Nominowana do nagrody „Bizneswoman Roku 2009” organizowanego przez Radio PIN i Sukces Pisany Szminką. W 2010 r. otrzymała tytuł „Człowiek Reklamy 2010”, cenionego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, OBI, Budimex, Siemens, Olympus, Gadu-Gadu, Multikino, Telekomunikacja Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR – On Board PR Ecco Network i agencję interaktywną – Think Kong.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu