Przyszłość Panoramy Firm to Internet

przez | 23/03/2011

Znana marka yellow pages rozpoczęła nową kampanię reklamową. W działaniach promocyjnych położono nacisk na obecność brandu w Internecie. Kampania ma charakter ogólnopolski i potrwa do połowy br.

W sieci znajdziemy wszystko, ale nadmiar informacji dostępnych przez wyszukiwarki czasami przerasta oczekiwania użytkowników. Szukając firmy czy produktu, np. hurtowni AGD najbliżej naszego miejsca zamieszkania chcemy otrzymać konkretny wynik. W takich sytuacjach bardziej przydatne okazuje się yellow pages. W Internetowej Panoramie Firm szukanie produktów i usług lokalnych jest bardziej precyzyjne (otrzymujemy dokładnie, to czego szukamy) i kompleksowe w porównaniu do wyszukiwarek internetowych. W jednym miejscu znajdziemy: aktualną bazę firm (ponad 2,1 mln), ich szczegółową ofertę, dane kontaktowe oraz lokalizację na mapie. Teraz, firma, będąca już liderem na rynku katalogów, ma ambicje stać się numerem 1 w obszarze wyszukiwania lokalnego.

Znajdziesz wszystko szybko i łatwo!

Serwis www.panoramafirm.pl z ponad 4 mln użytkowników miesięcznie* dostarcza klientom i użytkownikom informacje o firnach zgrupowanych w ponad 1000 branżach, od usług budowlanych, biur rachunkowych po specjalistyczne tematy, np. łożyska czy badania nieniszczące. W nowej kampanii na billboardach przedstawiciele popularnych kategorii, najczęściej wyszukiwanych w serwisie, którzy zachęcają do skorzystania z Internetowej Panoramy Firm.

– Panorama Firm jest obecna w sieci od lat, a serwis panoramafirm.pl zalicza się do najczęściej odwiedzanych stron w polskim Internecie. Teraz chcemy być jeszcze silniejsi online. Promocja naszego produktu powoduje wzrost liczby osób z niego korzystających, a to z kolei przekłada się na zyski reklamodawców. Ich oferty są dostępne w Internecie, katalogu, a od niedawna także w mobilnej Panoramie Firm. Użytkownicy trafiają do nas także poprzez serwisy tematyczne, np. restauracje.pf.pl, strony partnerów, np. Yahoo Polska jak również poprzez wyszukiwarki internetowe, gdzie wyniki z Panoramy Firm pozycjonują się bardzo wysoko – wyjaśnia Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i Grupy Produktów.

Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za dobór i zakup mediów. Kampania obejmie outdoor (kilkaset billboardów w całej Polsce, powierzchnie wielkoformatowe, mobile), prasę, a także radio i Internet.

* Źródło: Megapanel, grudzień 2010 r.