Nowy Dyrektor Zarządzający w Headz Marketing Partner

Headz Marketing Partner – specjalista w zakresie kampanii outdoor’owych – rozbudowuje wewnętrzną strukturę firmy. Nowoutworzone stanowisko Dyrektora Zarządzającego objęła Edyta Wójcik-Mendyk.

Edyta Wójcik-Mendyk posiada ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w branży reklamy zewnętrznej. Jako nowy Dyrektor Zarządzający Headz Marketing Partner kieruje zespołem specjalistów ds sprzedaży i kontaktów z Klientami. Podlega jej także bezpośrednio Dział Techniczny i Rozwoju Sieci oraz Dział Ambient. Do jej obowiązków należy także rozwój oferty produktowej firmy oraz koordynacja współpracy z domami mediowymi i Klientami indywidualnymi.

Objęcie stanowiska Dyrektora Zarządzającego przez Edytę Wójcik-Mendyk to nie jedyna zmiana w wewnętrznych strukturach Headz Marketing Partner. W styczniu 2011 powstał Dział New Business, zajmujący się aktywnym pozyskiwaniem zleceń oraz zdobywaniem nowych Klientów. Headz koncentruje się także na rozbudowie Działu Ambient – aktualnie firma poszukuje nowego Team Managera, który pokieruje zespołem ds. niestandardowych działań promocyjnych. Trwa również rekrutacja specjalistów do Działu Sprzedaży.

„Dynamicznie się rozwijamy, czego naturalną konsekwencją jest potrzeba rozbudowy struktury firmy. W portfolio Headz znajdują się kampanie realizowane na rzecz kluczowych na polskim rynku firm, takich jak TVN, Cyfrowy Polsat czy Toyota. Wiedza i profesjonalizm Edyty doskonale odpowiadają oczekiwaniom naszych najbardziej wymagających Klientów. Cieszymy się, że zespół Headz powiększył się o specjalistę z tak dużym doświadczeniem i wierzymy, że powierzenie Edycie zarządzania firmą przyniesie nam sporo sukcesów. Jestem także przekonany, że praca w naszej firmie to dla Edyty nowe wyzwania i możliwość doskonalenia zawodowego” – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.

Edyta Wójcik-Mendyk jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2003 roku ukończyła Podyplomowe Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim i została wyróżniona Złotą Odznaką PR. Umiejętności zarządzania oraz efektywnej sprzedaży doskonaliła na licznych kursach, m. in. w Moskwie i Bukareszcie.

Przed rozpoczęciem pracy w Headz, Edyta Wójcik-Mendyk pełniła obowiązki dyrektora ds. sprzedaży w News Outdoor Poland, gdzie oprócz działań new business, współtworzyła strategie sprzedaży i brała udział w negocjowaniu umów dla poszczególnych projektów.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu