MAURICE LACROIX i W. KRUK sponsorami wyprawy na Aconcagua

W lutym 2011 r. ekipa złożona z ośmiu Polaków zdobyła Aconcaguę – najwyższy szczyt Andów i Ameryki Południowej. Jednym z uczestników wyprawy był Maurycy Strugała, długoletni pracownik W.KRUK, prywatnie entuzjasta sztuki zegarmistrzowskiej i jednocześnie pasjonat zegarków Maurice Lacroix. Zegarek z chronografem z kolekcji Pontos Chronographe okazał się idealnym modelem na tego typu wyprawę.

Manufaktura Maurice Lacroix ceni ludzi z pasją i wspiera działania, jakie pozwalają spełniać ich marzenia. „Follow your convictions” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Maurice Lacroix, które jednocześnie doskonale odzwierciedla motywy działania uczestników tegorocznej polskiej wyprawy na Aconcaguę. Manufaktura Maurice Lacroix z przyjemnością przyjęła możliwość sponsorowania trudnej wyprawy na ten odległy szczyt.

Marka W. KRUK postanowiła przyłączyć się do akcji. To nie przypadek, gdyż jednym z uczestników był Maurycy Strugała, długoletni pracownik firmy, który bezpośrednio relacjonował kolejne etapy wyprawy.

– Trudne warunki atmosferyczne sprawiają, że wspinaczka na Aconcaguę uważana jest za kluczowy etap treningu przed zdobyciem Mount Everestu. Ekipa polska miała dużo szczęścia. W momencie zdobycia szczytu pogoda dopisała a widok z wysokości 6962 m n.p.m. okazał się imponujący – podkreśla Kornel Kwoczak z manufaktury Maurice Lacroix.

Każdy przedmiot, jaki znalazł się w ekwipunku członków wyprawy, był starannie wybrany pod kontem przydatności podczas wędrówki na szczyt. Jednym z przedmiotów, jakie zabrał ze sobą Maurycy Strugała, był zegarek Maurice Lacroix, Pontos Chronographe. Zegarek z chronografem z kolekcji Pontos stał się niezwykle przydatny podczas trudnej wędrówki. Na wysokościach powietrze jest rzadkie i utrudnia oddychanie, dlatego droga na szczyt jest długa i bardzo męcząca. Chronograf umożliwiał członkom ekipy kontrolowanie czasu, jaki mogą przeznaczyć na odpoczynek i rozplanowanie kolejnych etapów wspinaczki. Zegarek okazał się niezwykle odporny na trudne warunki atmosferyczne, dzięki najwyższej jakości materiałom, tytanowej kopercie, szafirowym szkle i kauczukowym pasku.

– Górskie szczyty od zawsze fascynowały swoją tajemniczością a zarazem spokojem i nieograniczoną przestrzenią. Efektem wyprawy są piękne zdjęcia ukazujące trudną drogę, jaką pokonali Polacy. To kolejna i na pewno nie ostatnia tego typu wyprawa, w jaką zaangażowała się manufaktura Maurice Lacroix oraz firma W. KRUK – podsumowuje Patrycja Hatalska, Dyrektor Marketingu Vistula Group.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu