Imago PR z Wójcik Fashion ubiera dzieci i młodzież

Do grona klientów Imago PR dołączyła spółka Wójcik Fashion, producent ubrań dla dzieci i młodzieży. Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną oraz produktową dwóch marek producenta, w tym za działania w obszarze social media.

Spółka Wójcik Fashion jest właścicielem marek ubrań Wójcik oraz HotOil. Imago Public Relations odpowiada za komunikację korporacyjną spółki oraz produktową obu marek, w tym działania komunikacyjne w Internecie. Za współpracę z Wójcik Fashion z ramienia agencji odpowiada Marta Stach.

Wójcik, wprowadzony na rynek w 1987 roku, jest wiodącym brandem ubrań dla dzieci w wieku 0,5-7 lat w segmencie marek premium. Ubrania Wójcik oferowane są w Finlandii, Szwecji, Niemczech, Czechach, Słowacji, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i na Ukrainie.

HotOil to znak odzieży w stylu young casual dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. W portfolio Wójcik Fashion znajduje się od 2009 roku.

Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy z możliwością przedłużenia. Imago PR została wybrana w drodze konkursu ofert.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu