El Padre organizowało Lexus Fashion Night 6

przez | 23/03/2011

18 marca 2011 roku w Centrum EXPO XXI, agencja El Padre zorganizowała Lexus Fashion Night 6. Podczas wydarzenia odbyła się premiera modelu LEXUS CT 200h, ekskluzywnego samochodu z napędem hybrydowym. Gościem specjalnym i współprowadzącą wydarzenia była zakontraktowana przez El Padre aktorka Milla Jovovich. Odbył się również wyjątkowy pokaz kolekcji laureatów konkursu Lexus Fashion Awards.

Na to specjalne wydarzenie agencja El Padre przygotowała wyjątkową oprawę scenograficzną autorstwa Marcina Pietucha. Zbudowano najdłuższy w Polsce szklany, podświetlany wybieg dla modelek. Obraz z kamer i wizualizacje były wyświetlane na 4 panoramicznych ekranach oraz 5 kurtynach diodowych typu Hiled (Trias). Okrągła, ruchoma konstrukcja sceniczna – ukazała prowadzącą Millę Jovovich oraz gwiazdę wieczoru – premierowy model samochodu LEXUS CT 200h.

Imprezę prowadził Artur Orzech. Wystąpił również ambasador marki Paweł Małaszyński oraz nowo przedstawiona ambasadorka nowego Lexusa- Magdalena Różczka. Atrakcją wydarzenia były pokazy kolekcji Karoliny Gleguły, Moniki Sabat oraz Olgi Szynkarczuk, które zostały laureatkami konkursu Lexus Fashion Awards.  Wśród jury konkursu była modelka Kasia Struss oraz Przemysław Pater – inicjator i pomysłodawca Lexus Fashion Night. Inspiracją wszystkich kolekcji był nowy LEXUS CT 200h.

W wydarzeniu uczestniczyło ponad 1400 gości. Agencja El Padre odpowiadała za kompleksową realizację wydarzenia. Działania PR wokół LFN koordynuje agencja First Aid PR.

„Postawiliśmy przed agencją bardzo precyzyjne cele dotyczące metodyki produkcji i efektywności przedsięwzięcia. Lexus Fashion Night jest bardzo skomplikowanym projektem i wymaga od agencji pieczołowitości na wszystkich płaszczyznach. El Padre stanęło na wysokości zadania delegując do współpracy z nami bardzo kompetentny zespół. Połączenie kreatywności, pasji i precyzji przyniosło oczekiwany efekt. To był niezapomniany wieczór.”- powiedział Przemysław Pater – Kierownik Marketingu Lexus

„Lexus Fashion Night to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w Polsce, którym bez kompleksów można pochwalić się za granicą. Pomysł połączenia premiery samochodu z pokazem mody, jak i rozmach przedsięwzięcia dały niesamowity efekt i jestem przekonany, że pomogą zrealizować cele marketingowe naszego klienta.” – powiedział Wojciech Cłapiński, Dyrektor Zarządzający El Padre.