Kariera ze smakiem na www.karierakraftfoods.pl

16 marca br. firma Kraft Foods Polska S.A. uruchomiła nową stronę internetową – www.karierakraftfoods.pl. Jest ona elementem szerszej kampanii skierowanej do kandydatów, której hasłem przewodnim jest „Kariera ze smakiem”.

Kto  z nas nie pił kawy Jacobs, nie rozkoszował się smakiem czekolady Milka lub wafelka Prince Polo? Wszystkie te produkty łączy firma Kraft Foods, drugi co do wielkości producent żywności na świecie. Na swojej nowej stronie dydykowanej studentom i absolwentom oraz kandydatom z doświadczeniem, firma przedstawia swoją historię, osiągnięcia, opisuje kulturę organizacyjną oraz korzyści wynikające z pracy dla dużej, międzynarodowej organizacji. Firma  oferuje szerokie możliwości rozwoju, dzięki pracy na rzecz bezkonkurencyjnego portfolio Kraft Foods. Ważnym elementem strony są informacje o markach, dzięki którym potencjalni kandydaci szybko dostrzegą, że za Kraft Foods stoją znane i lubiane przez nas wszystkich produkty z kategorii kawy, czekolady oraz ciastek.

Aby ułatwić dotarcie do kluczowych informacji, na stronie głównej wydzielono specjalne zakładki dla studentów i absolwentów oraz pracowników z doświadczeniem. Młodzi ludzie znajdą tu opis programu stażowego Akademia Absolwenta, natomiast osoby z doświadczeniem łatwo trafią do sekcji, w której zostały przedstawione możliwości zatrudnienia. Na stronie nie zabrakło też oczywiście aktualnych ofert pracy. Dotyczą one zarówno warszawskiego biura Kraft Foods, jak i zakładów produkcyjnych – w Jankowicach, Cieszynie, Jarosławiu, Płońsku, Skarbimierzu i Bielanach Wrocławskich. We wszystkich tych lokalizacjach Kraft Foods jest ważnym i cenionym pracodawcą.

Strona nt. możliwości rozpoczęcia pracy w  Kraft Foods powstała przy dużym zaangażowaniu pracowników. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej zorganizowanej na potrzeby powstania strony; są również bohaterami filmu pt. „Make today delicious”, który opowiada o ich sposobach na to, by każdy dzień miał swój wyjątkowy, niepowtarzalny smak. W wielu miejscach pojawiają się też ich wypowiedzi.

Swoją kulturę i wartości Kraft Foods nie tyle opisuje, co prezentuje poprzez przykłady konkretnych przedsięwzięć, takich jak program Health & Wellness, Akademia Lidera – Lead to Delicious czy działania na rzecz społeczności lokalnych. Gdy dodamy do tego przyjemność pracy z bezkonkurencyjnym portfolio znanych i rozpoznawanych marek, przyjazne warunki pracy w wielokrotnie nagradzanym warszawskim biurze firmy oraz znakomitą atmosferę,  kariera w Kraft Foods Polska wyda nam się z całą pewnością bardzo smakowitą perspektywą.

Nowa strona kariera Kraft Foods jest elementem szerszej kampanii, w ramach której firma zadbała także o nowy, spójny ze stroną wygląd innych form przekazu wykorzystywanych w komunikacji z kandydatami – ogłoszeń, reklam, stoisk na internetowych targach pracy i profili pracodawcy w różnych wydawnictwach. Za realizację kampanii odpowiada firma doradcza HRK S.A.

źródło/autor: HRK

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu