Kampania Top Secret, Troll i Drywash

przez | 20/03/2011

Wiosenne kolekcje ubrań i dodatków marek należących do Redan S.A : Top Secret, Troll i Drywash są w sprzedaży od kilku tygodni. Kampania reklamowa sezonu właśnie się rozpoczyna i potrwa do końca kwietnia.

Najszerszy zasięg zyskają działania związane z marką Top Secret. Od początku kwietnia w centrum Warszawy i Poznania zobaczymy wielkoformatowe siatki ze zdjęciami promującymi nową kolekcję. Zasięg kampanii billbordowej związany jest bezpośrednio z siecią sklepów Top Secret, stąd tablice znajdą się na drogach dojazdowych do centrów handlowych.

Kampania prasowa ogranicza się do tytułów związanych z segmentem modowym, a zatem gwarantujących dotarcie do odpowiedniej grupy czytelników. Są to Twój Styl, Avanti, Elle, Viva Moda. Dodatkowo do kwietniowych wydań miesięczników Twój Styl, Hot moda & shopping i Avanti dołączone są katalogi promujące nowe kolekcje Top Secret, Troll i Drywash, z kuponami rabatowymi. Każdy klient dokonujący zakupów o wartości co najmniej 150 zł otrzyma 50 zł rabatu. Dodatkowym warunkiem jest uczestnictwo lub przystąpienie do programu lojalnościowego tych marek – Collection Club. Kupony będą obowiązywały do końca kwietnia w sieci sklepów Top Secret, Troll, multibrendowej Top Secret & Friends oraz w sklepie internetowym.

Grupa docelowa modowych marek należących do Redan S.A. to przede wszystkim luzie młodzi, aktywni, otwarci. Stąd kampania prowadzona też będzie w internecie. Konkurs wybieraj- ubieraj – wygrywaj, planowany na kwiecień, komunikowany będzie przede wszystkim na stronach związanych z modą, również na facebooku. Uczestnicy zabawy muszą odwiedzić sklep on – line Top Secret & Friends, wybrać strój odpowiedni na daną okazję, wpisać kody produktów, które chcieliby na wybraną okazję założyć. Wszyscy uczestnicy za udział w konkursie otrzymają nagrodę gwarantowaną – 25% rabat na zakupy i dodatkowo możliwość wygrania kuponów o wartości 50zł.

Kampania wizerunkowa marki Top Secret będzie też widoczna na terenie Centrów Handlowych w dużych i średnich i miastach, w których znajdują się sklepy tej sieci.

Dodatkowym założeniem podjętych działań jest promocja nowego programu lojalnościowego stworzonego dla Top Secret, Troll i Drywash – Collection Club. Do programu można przystąpić po dokonaniu dowolnego zakupu w sklepie stacjonarnym lub on – line. Wiosenne kolekcje można kupić w sieciach Top Secret, Troll, multibrendowej Top Secret & Friends oraz w sklepie internetowym.

Kampania reklamowa została przygotowana w znacznej części przez pracowników REDAN S.A.

Do współpracy w zakresie kreacji zaproszona została agencja GPD , fotografował Maciej Kucia. Dział marketingu zajął się strategią, stroną organizacyjna, wyborem, zaplanowaniem i zakupem powierzchni reklamowych. Działania w internecie koordynować będzie agencja Cube.

Kampania Top Secret, Troll i Drywash potrwa do końca kwietnia.