GoldenSubmarine wzmacnia dział kreacji

Do działu kreatywnego agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, na stanowisko art directora, dołączył Paweł Schedler. Do jego obowiązków należy współtworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów firmy oraz ich realizacja.

Paweł Schedler z branżą interaktywną związany jest od 2000 roku. Ma na swoim koncie cztery wyróżnienia Site of The Day przyznawane przez The FWA, wyróżnienie Site of The Month przyznawane przez .Net Magazine, jest także finalistą w konkursie KTR w kategorii Interactive. Prace które tworzył zostały opublikowane w Best Flash Folios (wydawnictwo Taschen), .Net Magazine oraz The FWA Interview (2007). Paweł jest członkiem jury The FWA.

„Skuteczne działania marketingowe są wypadkową dobrej strategii i jej realizacji na odpowiednio wysokim poziomie kreacyjnym. Dlatego stale dbamy zarówno o edukację naszych dotychczasowych pracowników jak i nawiązujemy współpracę z świadomymi i bogatymi w doświadczenia osobami, które mogą rozwinąć skrzydła w naszej strukturze oraz inspirująco wpłynąć na zespół GoldenSubmarine – taką osobą jest właśnie Paweł” – komentuje Grzegorz Krzemień, prezes agencji.

Schedler pracował m.in. dla takich marek jak Detusche Bank PBC, Philip Morris International, Skoda, SAMSUNG, Fox Entertainment, Carlsberg, Ford Belgium, Danone, Grupa Żywiec S.A, Kompania Piwowarska, Polska Telefonia Cyfrowa, Łowicz, Qatar Foundation, KIA, Plus GSM, Red Bull, Koło Sanitec, Sonystyle, Avanti, Vobis, Kamis, Hortex, Zelmer, Haribo – Maoam, Bosman, MK Cafe, Peugeot, BP, Pay Back czy MTV.

W swojej karierze zawodowej pracował w agencjach Wide Open, Byss, Mellow and Yellow, Beestudio oraz jako freelancer.

źródło/autor: GoldenSubmarine

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu