DTZ będzie zarządzał Galerią Leszno

przez | 17/03/2011

DTZ będzie świadczył usługi property management dla Galerii Leszno. To kolejne centrum handlowe w portfolio firmy. DTZ odpowiada również za przygotowanie do otwarcia Galerii Leszno oraz za wynajem powierzchni w tym obiekcie. 

Przejęcie Galerii Leszno w zarządzanie to podkreślenie naszej wiodącej pozycji na polskim rynku usług property management – mówi Wojciech Zawierucha, Dyrektor Operacyjny w Dziale Property Management w DTZ. Cieszymy się zaufaniem naszych klientów nie tylko dzięki najwyższej jakości naszych usług, ale również przez ich kompleksowość. W ramach struktur DTZ funkcjonują działy doradztwa inwestycyjnego, doradztwa rynkowego i badań, wycen, pośrednictwa, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz pozyskiwania gruntów. Najwyższej klasy specjaliści zatrudnieni w tych działach pozostają do dyspozycji naszych klientów. Globalne podejście do zarządzanej nieruchomości pozwala na zwiększenie jej wartości oraz zmaksymalizowanie generowanych przez nią przepływów pieniężnych – dodaje Zawierucha.         

Galeria Leszno to kompaktowe centrum handlowe, charakteryzujące się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem powstanie parking z 793 miejscami. Galeria ma doskonałą lokalizację przy Al. Konstytucji 3-go maja, ul. Okrężnej i ul. 17 stycznia – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7 390 m kw.).

Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3 800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1 800 m kw.), czterosalowe kino –  Cinema 3D (1400 m kw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), salon Smyk (690 m kw.), Empik (250 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

źródło/autor: DTZ