Nowa strona www.hotoil.pl – kolejny etap odświeżania marki należącej do firmy Wójcik Fashion

Odważny design, dodatkowe elementy, większa dynamika i zgodność z najświeższymi trendami w Internecie. Wystartowała wiosenna odsłona witryny www.hotoil.pl. Utworzenie nowej strony jest jednym z elementów procesu odświeżania należącej do firmy Wójcik Fashion marki Hot Oil. 

– Przygotowując się do tworzenia nowej strony marki Hot Oil, staraliśmy się zrozumieć świat naszego klienta, młodych indywidualistów, trochę niepokornych duchem i żądnych wrażeń. Dlatego zdecydowaliśmy się podzielić serwis na dwa elementy „Nie dla chłopców” i „Nie dla dziewczyn”. Po kliknięciu przenoszą one użytkowników w wyjątkowe, odmienne światy. Klimat podróży, przygody i Moda dla Młodych – warto zobaczyć wiosenną odsłonę naszej strony – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.

Witryna www.hotoil.pl dedykowana jest, podobnie jak ubrania marki Hot Oil, młodym ludziom w wieku 7-14 lat. Projektanci serwisu dołożyli wszelkich starań, aby strona była przyjazna i komfortowa w użytkowaniu. Jest to wynik przede wszystkim jej funkcjonalności, intuicyjnej nawigacji i takiego rozmieszczenia informacji, aby były one łatwo i szybko dostępne.

Serwis został zaprojektowany i wykonany przez agencję marketingu zintegrowanego Trendmaker. Debiut strony wesprze kampania promocyjna w Internecie oraz aktywności w sklepach sieci.

Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu