Barometr komunikacji. 2w1 – zewnętrzna i wewnętrzna komunikacja pod kontrolą

Komunikacja każdej firmy powinna przebiegać dwutorowo, bo ważne jest aby budować dobre relacje z otoczeniem zewnętrznym, nie zapominając jednak |o personelu. Podobnie jest z pomiarem efektywności. To właśnie do prowadzenia takich systematycznych badań stworzono Barometr Komunikacji – uniwersalne narzędzie badawcze.

Czy można wykorzystując to samo narzędzie jednocześnie zbadać zadowolenie pracowników i zmierzyć skuteczność prowadzonej kampanii PR? Teraz tak. Odpowiadając na tą potrzebę eksperci Exacto przygotowali Barometr Komunikacji – uniwersalne narzędzie, które można dopasować do indywidualnych potrzeb badawczych.

Relacje z przełożonymi, atmosfera i zadowolenie z pracy, przepływ informacji, satysfakcja z jakości usług i obsługi czy skuteczność wdrażanych kampanii to tylko niektóre z obszarów jakie bada Barometr Komunikacji. Uniwersalność – to słowo, które najtrafniej opisuje istotę Barometru Komunikacji. Narzędzie umożliwia wszechstronne zastosowanie, co możliwe jest poprzez szerokie spektrum pytań i gotowych ankiet oraz różnorakich funkcji, w jakie wyposażony został Barometr Komunikacji – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Do najważniejszych zalet tego narzędzia zalicza się elastyczność, wygodę użytkowania oraz przystępną cenę. Wielofunkcyjność aplikacji pozwala personalizować zakres pomiarów. Barometr Komunikacji dopasowuje się do potrzeb użytkownika, który może skonstruować własny kwestionariusz, adekwatny do potrzeb informacyjnych oraz objętych badaniem osób – dodaje dr Dariusz Tworzydło.

Wszyscy zainteresowani aplikacją powinni odwiedzić stronę www.barometrkomunikacji.pl. Umieszczone zostały tam aktualne informacje na jej temat. Barometr Komunikacji. Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach – jest projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

źródło/autor: Exacto

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu