Avantura Studio dla A+D

Avantura Studio przygotowuje strategię wizerunkową oraz rebranding dla warszawskiej pracowni projektowej A+D. Studio w swoim portfolio ma blisko 1400 projektów zrealizowanych m.in. na rzecz takich marek jak Organic Food, PTC Era, Joanna Klimas, Grupa PZU, PGNiG czy Motivi. Avantura Studio pozyskało zlecenie w drodze działań new business.

A+D to warszawska pracownia architektoniczna, specjalizująca się w projektowaniu wnętrz komercyjnych oraz wyposażaniu sklepów na terenie całej Europy. Biuro projektowe specjalizuje się w kreacji unikatowych pod względem funkcjonalnym i estetycznym przestrzeni użytkowych m.in. salonów firmowych, butików, showroomów czy biur obsługi klienta.

Pierwszy etap działań na rzecz A+D obejmie analizę wizerunkową marki, audyt oraz opracowanie nowej strategii komunikacji. Następnie, w ramach rebrandingu Avantura Studio będzie odpowiedzialne za design, kreację oraz kompleksową produkcję i wdrożenie wszystkich zaproponowanych rozwiązań.

Avantura Studio istnieje na rynku od 2008 roku. Oferuje pełen zakres usług związanych z szeroko pojętym brandingiem oraz designem. Do głównych obszarów działań studia należy analiza wizerunkowa, opracowanie strategii komunikacji, a także kreacja graficzna i semantyczna marek oraz kompleksowe wdrożenie wszystkich zaproponowanych rozwiązań. Avantura Studio jest autorem ponad 30 długofalowych projektów zrealizowanych na rzecz branży FMCG, filmowej, wydawniczej brokerów reklamy zewnętrznej czy dostawców usług, a także rozwiązań z sektora konsultingu m.in. dla: Paisa Films, Teka, Neolit Media oraz Reebok.

źródło/autor: Avantura Studio

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu