Walk Group partnerem TEDxWarsaw

przez | 15/03/2011

Grupa marketingowa Walk Group została partnerem tegorocznej edycji TEDxWarsaw. W ramach współpracy agencje należące do Walk Group odpowiadają za działania komunikacyjne.

Działania PR prowadzi agencja Walk&Talk, kreacją oraz produkcją materiałów reklamowych zajmuje się agencja Walk The Line.

TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED, których celem jest umożliwienie lokalnym społecznościom spotkań z ludźmi, których życie i dokonania cechuje pasja, innowacyjność i bezkompromisowość w dążeniu do wyznaczonych celów. To także okazja do wspólnej analizy i dyskusji na temat przedstawianych zagadnień oraz nawiązania nowych, inspirujących znajomości. Spotkania TEDx odbywają się na całym świecie – w Dubaju, Londynie, Amsterdamie, Tokio czy Warszawie.

Organizację TEDxWarsaw 2011 wspierają firmy Play jako Sponsor Główny oraz Nokia. Patronami medialnymi są Gazeta Wyborcza, wyborcza.pl, Metro oraz magazyny Focus i Coaching. Partnerem wydarzenia oprócz Walk Group jest StreamOnline i EM LAB.

Więcej informacji na temat TEDxWarsaw 2011 można znaleźć na stronie www.tedxwarsaw.com oraz portalach społecznościowych Facebook i Twitter.