SmartContext dla Microsoft

Firma Microsoft emituje w sieci reklamy intekstowej SmartContext kampanię Cloud Computing.

Działania realizowane są w mediach branżowych skierowanych do specjalistów IT, przede wszystkim na serwisach poświęconych technologii i biznesowi. W kampanii wykorzystano formę SmartExclusive. Jest to kreacja flash wyświetlana na warstwie strony w momencie najechania przez użytkownika na słowa kluczowe występujące w treści serwisu. Specjalnie na potrzeby kampanii Cloud Computing wprowadzono niestandardowy wymiar tej formy – 350×550 px.

Drugim formatem reklamowym, wykorzystanym w działaniach dla Microsoftu jest News Streamer. Jest to banner zawierający lead’y do krótkich tekstów na temat usługi Cloud Computing. Opisy usług wyświetlają się w rozwijanej ramce po najechaniu na wybrany lead. Informacje te są co tydzień aktualizowane.

„Reklama intekstowa została doceniona przez Microsoft jako efektywne wsparcie działań promujących Cloud Computing, ponieważ oferuje komunikację w odpowiednim kontekście oraz wysoki zasięg. SmartContext dociera już do ponad 14 mln internautów. Umożliwia nam to realizację skutecznych kampanii, nie tylko dla klientów lokalnych, lecz również dla produktów wielkich koncernów, jak w przypadku kampanii Cloud Computing” – mówi Krzysztof Różycki Managing Director w SmartContext

W pierwszym etapie kampania opiera się głównie na Internecie, prasie oraz eventach. W ramach powyższego projektu Microsoftu stworzona została także reklama interaktywna na iPada.

Wszystkie reklamy intekstowe wyświetlane są po najechaniu przez internautę na słowa kluczowe występujące w tekście strony. Sieć SmartContext emituje cztery podstawowe formaty intekstowe – dymek tekstowy, graficzny, flash i wideo. Możliwe są tu również kampanie wykorzystujące formaty niestandardowe, m.in. dymek kontentowy, który zaciąga treść ze strony docelowej kampanii.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu