KFC puka do drzwi swoich największych fanów, wychodząc poza wirtualny świat Facebooka

KFC zdecydowało się na niestandardowe wsparcie swojej najnowszej oferty – MEGA POCKET – kanapki wprowadzonej do menu restauracji z początkiem marca. Obok szeroko zakrojonej kampanii w tradycyjnych mediach zaplanowane zostały działania wykorzystujące aktywność fanów marki w kanałach Social Media i technologię Augmented Reality.

Fani KFC nie tylko na co dzień aktywnie włączają się w działania na fan page’u marki, ale także swoimi opiniami przyczynili się do pojawienia się w ofercie KFC nowej kanapki – MEGA POCKET.

 

„Od początku naszych działań na fan page’u KFC śledziliśmy wpisy z pytaniami o możliwość powrotu kanapki Pocket do naszej oferty. Przyznam, że zadziwiła nas determinacja fanów i częstotliwość, z jaką te wpisy się pojawiały. Powstała grupa około 130 takich orędowników powrotu Pocketa (dodatkowo dwie osobne grupy utworzone na Facebooku). Wprowadzenie kanapki MEGA POCKET zostało przyjęte przez wielu z nich entuzjastycznie, chociaż jest to zupełnie nowa odsłona dawnego Pocketa.” – mówi Katarzyna Ogórek odpowiedzialna za Web Marketing marki KFC.

 

Działania marki wyszły poza świat wirtualny – najbardziej aktywni fani Pocketa otrzymali od zespołu KFC list z podziękowaniami, a wraz z nim zaproszenia do KFC, aby jako pierwsi mogli spróbować nowej kanapki. Wybranym osobom pracownicy KFC dostarczyli zestaw Mega Pocket osobiście. Jedną z fanek zastali podczas drukowania pracy magisterskiej w drukarni, inną odwiedzili w pracy w jednym z wrocławskich centrów handlowych.

 

 

Co jeszcze dla fanów KFC w Internecie? Kanapka w Augmented Reality? Czemu nie – nie na darmo mówi się, że jemy także oczami – dania wyglądające apetycznie kuszą nas bardziej i smakują po prostu lepiej. Co może tu zdziałać technologia 3D? W tym przypadku na pewno intryguje, pokazuje otwartość marki na innowacyjne technologie i zachęca do wspólnej zabawy, jako jeden z wielu elementów kampanii wspierającej ofertę MEGA POCKET. Pobrany na fan page’u marki specjalny kod graficzny po wydrukowaniu i przyłożeniu go do kamery internetowej pozwala na obejrzenie MEGA POCKETA w formie trójwymiarowej animacji.

 

O tym, że jest to kombinacja smaczna i sycąca, która na długo napełnia energią, trzeba przekonać się osobiście odwiedzając jedną z restauracji KFC!

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu