Fitness według planu PanMedia Western

Dom mediowy PanMedia Western zakupił media i zaplanował najnowszą kampanie Decathlonu. Tym razem sieć reklamy swojej oferty kieruje do amatorsko i profesjonalnie uprawiających sport kobiet, które dbają o formę i linię, prowadzą zdrowy tryb życia. Decathlon w promocji nie zapomina również o mężczyznach i młodzieży, którzy chcą wrócić do formy po długiej zimie.

Sieć promuje profesjonalne produkty, usługi i doradztwo pozwalające na dobranie wyposażenia w atrakcyjnej cenie umożliwiającego uprawianie takich dyscyplin jak m. in. fitness, siłowanie, taniec, gimnastykę, pilates, jogę,  streching, bieganie, chodzenie, pływanie, aqua aerobik, rolki.

Do komunikacji z główną grupą PanMedia Western wykorzystuje magazyny: Shape, Viva, Party, Gala, Przyjaciółka oraz witryny internetowe odwiedzane  głównie przez  młode i aktywne kobiety. Fitness oferta Decathlonu promowana będzie także w lokalnych stacjach radiowych, ogólnopolskim internetowym radiu Open FM oraz na out doorze. Kampania potrwa do 20 marca.

źródło/autor: Sugar & Spice PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu