Click Shop – home.pl wprowadza nową platformę sklepową

home.pl wprowadził nowe rozwiązanie dla sprzedawców handlujących w sieci. Click Shop to sklep internetowy oparty o najnowsze technologie, efektywnie wspierające działania sprzedażowe. Funkcjonalność sklepu wzbogaca duża liczba usług ułatwiających prowadzenie biznesu w sieci.

– „E-handel wkroczył w kolejny etap dynamicznego rozwoju. Jest to główny powód naszej decyzji o stworzeniu nowego sklepu internetowego. Nowoczesne technologie dostosowaliśmy do realnych potrzeb użytkowników oraz wymogów coraz bardziej konkurencyjnego rynku, a następnie ubraliśmy je w intuicyjny i przejrzysty interfejs. Tak właśnie narodził się Click Shop, który jest czymś więcej niż tylko e- sklepem – to również cały pakiet usług i partnerów, dzięki którym każdy jest wstanie szybko uruchomić biznes w sieci, nie ponosząc przy tym dużych kosztów” – mówi Paweł Owczarek, opiekun branży e-commerce w home.pl.

 

Z usług szczecińskiej firmy korzysta obecnie ponad 2,7 tys. właścicieli sklepów. Tak jak miało to miejsce w przypadku ostatnich wdrożeń, home.pl i tym razem skorzystała z wiedzy swoich Klientów prowadząc aktywne działania oparte o crowdsourcing oraz współpracę z betatesterami.

 

Nowy sklep home.pl oferuje szereg możliwości, dzięki którym użytkownik może w całości skupić się na rozwoju swojego internetowego biznesu. Obok szybkiej realizacji zamówień, efektywnego zarządzania gospodarką magazynową oraz obsługi bezpiecznych płatności, wdrożone zostały również inne nowatorskie rozwiązania. Pulpit startowy, wzbogacony o system inteligentnych komunikatów, umożliwia szybką i precyzyjną reakcję właściciela sklepu internetowego na zdarzenia występujące w jego sklepie. Style graficzne to unikalny mechanizm, który umożliwia dostosowanie wyglądu dowolnego elementu sklepu do potrzeb własnego e-biznesu bez jakiejkolwiek wiedzy technologicznej – klikając, przeciągając i wybierając odpowiednie opcje. Unikalny wygląd sklepu zapewni specjalna oferta indywidualnych pakietów graficznych.

 

Dodatkowo home.pl zdecydował się udostępnić Click Shop w ramach akcji Internetowa Rewolucja realizowanej razem z Google i PKPP Lewiatan w celu popularyzacji handlu internetowego wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Premierze sklepu towarzyszy również rozpoczęcie działań edukacyjnych na stronie w serwisie Facebook oraz uruchomienie strony http://www.twojaefirma.pl.

 

Click Shop jest dostępny w ofercie home.pl w dwóch pakietach rozliczanych w formie abonamentowej. Cena promocyjna, towarzysząca wprowadzeniu nowego produktu wynosi w przypadku Click Shop 48 zł, a w przypadku Click Shop Premium 72 zł miesięcznie. Więcej informacji można znaleźć na dedykowanej stronie http://sklep-pomoc.home.pl.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu