Wirtualny asystent podróżnika. Dlaczego by nie polatać?

przez | 14/03/2011

Ileż to razy przed podróżą w nieznane zastanawiałeś się na co powinieneś zwrócić największą uwagę w nowym dla Ciebie miejscu? Niezależnie od tego, czy wybierasz się za bliską granicę do naszych sąsiadów, czy lecisz na drugi koniec świata – wolałbyś być jak najlepiej przygotowanym do tej podróży. „Why Not Fly?” zdaje się pytać uruchomiona przez Fly Sp. z o.o. platforma turystyczna.

Z myślą o użytkowniku

Pod adresem www.whynotfly.pl udostępniona została nowa, innowacyjna platforma turystyczna. Już przy pierwszym kontakcie ze stroną widać, że mamy do czynienia z rozbudowanym technologicznie, współpracującym z zewnętrznymi systemami portalem. Jak się szybko okazuje, poruszanie po tak rozbudowanym serwisie jest bardzo proste. Dzięki intuicyjnemu menu, każdy odwiedzający stronę może w łatwy i szybki sposób odnaleźć interesujące go informacje. W każdym momencie może również zdecydować się na zakup biletu lotniczego.

Marcin Nasternak, prezes Fly Sp. z o.o. mówi – Opracowując nasz pomysł staraliśmy się tak podejść do tematu, by stworzyć naprawdę wartościowy dla użytkowników projekt. Patrząc na efekt prac z perspektywy założeń – możemy powiedzieć, że udało nam się je zrealizować. Stworzony dla nas przez Ideo serwis, już teraz spotyka się z uznaniem klientów, czego najlepszym dowodem są liczne zamówienia jakie generuje.

 

Zaawansowana technologicznie platforma

WhyNotFly.pl jest innowacyjną (w skali polskiej branży) platformą internetowej sprzedaży biletów lotniczych. Oprócz podstawowej funkcji automatycznej rezerwacji biletów lotniczych, miejsc hotelowych czy wykupienia ubezpieczenia planowanej podróży, serwis zawiera wiele innych wyróżniających go rozwiązań.

Każdy użytkownik serwisu znajdzie w nim specjalny e-poradnik podróżnika, który odpowie na wiele pytań dotyczących zakupu biletów lotniczych on-line, podróży, pobytu na lotnisku i tym podobnych tematów. Innowacyjność usługi polega na tym, iż klienci otrzymują dokładnie te informacje, które ich interesują – przy zakupie biletu Klient uzyskuje dostęp do rozbudowanego kompendium wiedzy na temat miejsc, do których się udaje. Dzięki temu wirtualnemu asystentowi będzie pamiętał o wszystkich dokumentach jakie należy ze sobą zabrać, ewentualnych pozwoleniach jakie trzeba zdobyć przed lotem, a nawet różnicach kulturowych i religijnych jakie napotka u celu podróży.

Konieczność zrealizowania zaawansowanej technologicznie platformy była najważniejszym aspektem wyboru wykonawcy. Finalnie wybraliśmy do współpracy firmę Ideo, która przedstawiła liczne przykłady projektów tego typu, dotychczas przez nią zrealizowanych. Z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że była to dobra decyzja. – stwierdza prezes Fly Sp. z o.o.

 

Podróżnicze plany na przyszłość

Platforma turystyczna WhyNotFly.pl stanowi pierwszy krok na drodze firmy Fly Sp. z o.o.. W niedalekiej przyszłości planowana jest dalsza rozbudowa kompendium wiedzy na temat destynacji podróży, oraz integracja z innymi platformami turystycznymi. Pozwoli to na uruchomienie innowacyjnej e-usługi – dynamicznego planowania podróży z uwzględnieniem wszystkich, nawet najdrobniejszych jej elementów. Planowane jest również wdrożenie wielu nowych rozwiązań, które w jeszcze większym stopniu ułatwią korzystanie z serwisu i rezerwację biletów lotniczych ale pozostają one na razie w tajemnicy.