No Damage No Funky – nowa kampania CROPP

przez | 14/03/2011

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania marketingowa CROPP, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: „No Damage No Funky”. Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa. 

W nowej kampanii do głównych bohaterów CROPP, niegrzecznego Dr Damage i niezdarnego Mr Funa dołącza również Andżela, znana z programu „Top Model”, Nicole Rosłoniec. Cała historia dotyczy pewnej publicznej pralni na przedmieściach Londynu, w której spotykają się bohaterzy, czyli “Funky Family”, a niemały w niej udział ma tajemniczy wirus, który przybył na ziemię. „Wszystko to ubraliśmy w funkowe, kolorowe klimaty, a całość sesji fotograficznej została wykonana na Polaroidach. Wśród bohaterów sesji jest również księżna Bernadette von Laundrette i Samuel Mirakle Jones oraz zwierzęta – pingwin, aligator, psy i kot. Pomysł na funkową pralnię zrodził się w zespole CROPP” – mówi Brand Manager marki CROPP, Marta Ożóg-Orzegowska.

Sesja fotograficzna do kampanii powstała w prawdziwej londyńskiej pralni publicznej w obiektywie Łukasza Ziętka, pod czujnym Kuby Borkowskiego, Art Directora CROPP. Nad odważną stylizacją pracowała Basia Czyżewska, o make up zadbała Zosia Krasuska-Kopyt, a fryzurami zajął się Emil Zed. Produkcją sesji pokierowała Ewa Pawlikowska.

4 marca pod adresem www.cropp.com ruszyła rozbudowana strona internetowa, nad której koncepcją i realizacją czuwała agencja interaktywna Engine z Sopotu. Jak zdradza Brand Manager CROPP, w ramach kampanii przewidziane są, charakterystyczne już dla marki, szerokie działania promocyjne w internecie, a na maj zaplanowano również działania ambientowe, nawiązujące do funkowego motywu przewodniego kampanii.

źródło/autor: CROPP