„Bo nie grzech być kobietą” – Gatta w wiosennej kampanii reklamowej

przez | 14/03/2011

W piątek 11 marca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje najpopularniejsze rajstopy Laura, Luna oraz Eve pod hasłem „Bo nie grzech być kobietą”. W spocie występuje Joanna Horodyńska.

Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec… Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury.

„Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot zabiera widza do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadujemy się, że nie grzech być kobietą. Przekaz reklamowy będzie spójny z działaniami w punktach sprzedaży oraz w internecie” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

W spocie reklamowym pojawia się Joanna Horodyńska – ambasadorka marki Gatta. Znana polska stylistka i projektantka zadbała także o wystylizowanie modelek – zgodnie z wiosennymi trendami – na potrzeby kampanii.

Wraz z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej zmienią się również witryny salonów firmowych Gatta w całej Polsce. Kampanii towarzyszyć będą także aktywności na portalu społecznościowym Facebook.com.

Za stronę artystyczną i produkcję spotu odpowiada agencja Fat Baby. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii zostało powierzone domowi mediowemu Starcom.

Spot reklamowy Gatta „Bo nie grzech być kobietą” będzie można oglądać na www.gatta.pl