Yosemiko – nowa marka na rynku kosmetyków luksusowych

W Dzień Kobiet w jednym z warszawskich hoteli firma Euroimplant S.A. zaprezentowała nową linię kosmetyków o nazwie Yosemiko.

Produkty tej marki są oparte na innowacyjnej formule aktywnych mikropeptydów, które działają na receptory skóry – pobudzając je do działania, stymulują procesy regeneracyjne i odnowę biologiczną poprzez intensyfikację produkcji kolagenu przez fibroblasty (komórki skóry). Linia Yosemiko dostępna będzie w czterech wariantach, w tym jeden dedykowany będzie dla mężczyzn.

Skóra pod oczami jest najdelikatniejsza na całym ludzkim ciele i o wiele bardziej wrażliwa na zmiany zewnętrzne, przez co szybciej się starzeje. Ostre słońce, promieniowanie ekranu komputera, sztuczne światło w biurze oraz zanieczyszczenia powietrza powodują, że wokół oczu szybko pojawiają się zmarszczki, a także oznaki zmęczenia skóry jak np. cienie pod oczami. Skóra wokół naszych oczu wymaga szczególnej i fachowej opieki. Za jej regenerację odpowiedzialne są różne peptydy. Jednakże z upływem czasu ich działanie jest spowolnione, dlatego warto je wspomóc poprzez odpowiednią pielęgnację.

„Wprowadzenie marki Yosemiko na rynek poprzedziliśmy długotrwałymi specjalistycznymi badaniami oraz testami. Projektując pierwszy produkt z tej linii, zdecydowaliśmy, że powinien on wspomagać naturalną zdolność ludzkiej skóry do regeneracji. Wiadomo, że ten proces w naszym organizmie z upływem lat zostaje naturalnie spowolniony. Płatki pod oczy Yosemiko zwiększają miejscową absorpcję wody do skóry, co wpływa na rozszerzenie przestrzeni międzykomórkowych oraz wzrost transportu mikroskładników przez skórę. W wyniku zwiększonego uwodnienia skóry dochodzi z kolei do wnikania aktywnych mikropeptydów do jej wnętrza. W drugim etapie działania płatków aktywne mikropeptydy, pobudzając receptory na komórkach skóry, stymulują syntezę peptydów, przyspieszając tym samym regenerację głębszych warstw naskórka i skóry właściwej. Prowadzi to do zwiększenia jędrności oraz elastyczności skóry, a także wygładzenia zmarszczek. Efekt jest widoczny od pierwszego zastosowania naszego produktu i w zależności od stanu skóry może utrzymywać się do kilku dni.” – tłumaczy Dariusz Śladowski, doktor nauk medycznych, wiceprezes zarządu Euroimplant SA.

4 SPOSOBY NA REGENERACJĘ SKÓRY

Pod marką Yosemiko będą dostępne cztery produkty: Anti-Aging (intensywna regeneracja i redukcja zmarszczek), Moisturizing (długotrwałe nawilżenie, poprawa elastyczności skóry), Dermo Cosmetic (produkt sterylny, zalecany po specjalistycznych zabiegach dermokosmetycznych) oraz wariant dedykowany dla panów Man (regeneracja, optyczne zmniejszenie oznak zmęczenia skóry). Produkty Yosemiko będą sprzedawane w salonach kosmetycznych i gabinetach dermo-kosmetycznych.

„Pracujemy nad kolejnymi produktami marki Yosemiko. Do końca bieżącego roku planujemy wprowadzić przynajmniej kilka nowych propozycji.” – dodaje Dariusz Śladowski, doktor nauk medycznych, wiceprezes zarządu Euroimplant S.A.

Więcej informacji o YOSEMIKO – www.yosemiko.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu