Zaczął się tydzień kobiecych promocji w Internecie

Ruszyła akcja Lejdis Week – tydzień promocji dla Kobiet w sklepach internetowych. Do 14 marca na stronie www.lejdisweek.pl można pobierać ponad 140 kuponów rabatowych z 50 sklepów.

Wśród sprzedawców, którzy zgłosili swój udział w akcji znajdują się zarówno znane marki jak: OleOle, SuperWnętrze, DomZdrowia, jak i wyspecjalizowane sklepy – np. sprzedający wyroby skórzane HighClass, czy sklep z bielizną Olive.pl. – Udział w Lejdis Week to szybki i prosty sposób na powiększenie bazy odbiorców o grupę, która stanowi kluczową część naszych stałych Klientów – podkreśla Michał Miszkiewicz ze sklepu DomZdrowia.pl. Dla sklepów, które jeszcze nie skorzystały z okazji, droga jest ciągle otwarta.

– Przez cały tydzień na stronie Lejdis Week będą pojawiać się nowe treści – mówi Milena Bakalarz z Okazje.info – serwisu organizującego akcję. Lista kuponów będzie codziennie aktualizowana o kolejne promocje i rabaty. Jako dodatkowe atrakcje dla Użytkowniczek pojawią się też konkursy z nagrodami. – W ten sposób będziemy zachęcać Użytkowników do regularnych odwiedzin strony i zapoznawania się z ofertami później zgłoszonych sklepów. – mówi Milena Bakalarz.

Każdy sklep przystępujący do akcji może bezpłatnie zgłosić dowolną ilość kuponów na dany produkt, kategorię czy markę. I choć promocje mogą mieć różne formy, zdecydowanie dominują obniżki cenowe – zazwyczaj do minus 15-20%. Kupony sklepów są prezentowane w czterech kategoriach: Moda i styl, Zdrowie i uroda, Piękny Dom oraz Hi-Tech i AGD.

Do Partnerów akcji – serwisów eKomercyjnie.pl, Sophisti, Ofeminin, Superpani oraz Antywieszak.pl dołączyły kolejne – portal JakKupować.pl oraz serwis LaMode.info.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu