Mrs.Sporty wchodzi na polski rynek

Firma franczyzowa Mrs.Sporty, należąca do globalnej grupy New Evolution Ventures, której założycielem jest Mark Mastrov, a inwestorami m. in. Madonna i Jacki Chan, otwiera w Polsce pierwsze kluby sportowe dla kobiet.

Mrs.Sporty to międzynarodowa sieć klubów sportowych dla kobiet, których współzałożycielką jest Stefanie Graf, legenda światowego tenisa. Sieć franczyzowa Mrs.Sporty należy do amerykańskiej grupy New Evolution Ventures, założonej przez Marka Mastrova, Jima Rowleya i Mike’a Feeneya, która od ponad 40 lat wykorzystuje swoje doświadczenie w biznesie, inwestując obecnie w ponad 20 krajach na całym świecie.

Pierwsi franczyzobiorcy otworzyli kluby sportowe Mrs.Sporty w Niemczech w 2004 roku i od tej pory sieć prężnie rozwija się także w Austrii, Szwajcarii i we Włoszech. Dochód operacyjny netto, osiągnięty dzięki działalności spółki na tych rynkach, wyniósł w 2010 roku 7 286 204 euro. Całkowity obrót firmy franczyzowej Mrs.Sporty zaksięgowano zaś w kwocie 41 600 000 euro. W 2010 roku otwarto ponad 100 nowych klubów, a liczba trenujących kobiet wzrosła do ponad 150 tys. Obecnie funkcjonują już 442 kluby sportowe, z tego 380 w Niemczech, 52 w Austrii, 5 w Szwajcarii i 5 we Włoszechi. W 2010 roku firma franczyzowa Mrs.Sporty otworzy pierwsze kluby sportowe dla kobiet w Polsce.

Koncepcja Mrs.Sporty opiera się na połączeniu trzech filarów: treningu fizycznego, zdrowego odżywiania oraz opieki osobistego trenera, które wzajemnie się uzupełniając, korzystnie oddziałują na zdrowie, czego efektem jest nie tylko utrata wagi, ale też więcej energii, radości życia i siły. Kluby Mrs.Sporty są otwierane w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych oraz w łatwo dostępnych lokalizacjach, aby jak najlepiej wkomponować codzienny trening w plan zajęć każdej kobiety. Prosta i skuteczna koncepcja sprawia, że sieć klubów sportowych Mrs.Sporty cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdziły wyniki osiągnięte w 2010 roku. Dzięki znanej marce o ugruntowanej renomie, franczyzobiorcy otwierający kolejne kluby, zyskują silną pozycję rynkową oraz pewność przyszłych zysków, korzystając z istniejącego już popytu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu