Debiutuje Red8 Social Media – nowa agencja social marketingowa na rynku – szefem Jan Namedyński

Agencja interaktywna Red8 Digital wydzieliła w ramach swoich struktur niezależną komórkę o nazwie Red8 Social Media. Szefem Red8 Social Media został Jan Namedyński, związany z agencją Red8 Digital (do niedawna Genero) od 2007 roku, wcześniej współpracujący m.in. z Concept! Polska czy Ogilvy Interactive Polska.

Cały zespół Red8 Social Media liczy sobie na starcie 6 osób, obecnie prowadzona jest aktywna rekrutacja mająca na celu szybkie jego rozbudowanie. Red8 Social Media będzie równolegle obsługiwać w zakresie e-marketingu obecnych i przyszłych klientów Grupy Red8 (projekty łączące komunikację w wielu mediach, na czele z telewizją) oraz pozyskiwać niezależnie klientów na projekty typowo społecznościowe. Planowane są także inwestycje we własne narzędzia do eksploracji trendów i zachowań w mediach społecznościowych.

– Powołanie do życia Red8 Social Media jest konsekwencją procesu, który zachodzi w naszej agencji od ponad roku, mianowicie rozwijania kompetencji w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych – mówi Jan Namedyński, który będzie odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie Red8 Social Media, a także bieżące kluczowe projekty, na stanowisku Social Media Directora. – Red8 Digital w ciągu roku 2009 i 2010 znacząco rozwijała kompetencje w obszarze social media, realizując całe spektrum szeroko zakrojonych projektów z wykorzystaniem tego kanału. W 2010 prowadziliśmy działania w społecznościach m.in. dla: AXE (Klikasz?), Nestle Waters (Nałęczowianka), Bols (Grant’s i Metaxa), Ceramika Paradyż (Twój Wybór Piękna), Irving Tea. Dynamiczny rozwój agencji i coraz szerszy zakres jej kompetencji spowodowały, że zdecydowaliśmy się wydzielić podmiot, który koncentrować się będzie na wszelkiego typu działaniach w mediach społecznościowych oraz eksperckim wsparciu projektów marketingu zintegrowanego realizowanych przez Grupę Red8 – dodaje Namedyński.

– Wierzymy w potencjał komunikacji w mediach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że jej udział w e-marketingu będzie stale rósł. Jednocześnie komunikacja ta charakteryzuje się unikatowymi cechami, które wymagają wykształcenia i rozwoju w ramach agencji wyspecjalizowanych kompetencji. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wydzielenie w naszych strukturach samodzielnej, niezależnej sekcji, która gromadzić będzie niezbędną wiedzę i doświadczenie, co z pewnością dodatkowo zwiększy nasz potencjał – dodaje Dariusz Kieda, dyrektor zarządzający Red8 Digital.

Jan Namedyński pracuje w branży interaktywnej od 2000 r. Ostatnio pracował w Genero (obecnie Red8 Digital), a wcześniej współpracował m.in. z agencjami interaktywnymi Ogilvy Interactive Polska i Concept! Polska. Stworzył też kilka własnych projektów internetowych, m.in. bazarowerow.pl, autobuser.pl, pl, plfoto.com.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu